معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان:

ورزشکاران باید به منش پهلوانی شهدای ورزشکار اقتدا کنند

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۹:۴۵
کد خبر: ۳۸۳۲۱۸
ورزشکاران باید به منش پهلوانی شهدای ورزشکار اقتدا کنند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم افتتاحیه مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی نوجوانان کشور گفت : این مسابقات تحت عنوان یادواره شهدای لرستان برگزار شد و پیام این مسابقات این است که ورزشکاران باید به منش پهلوانی شهدای ورزشکار اقتدا کنند .
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرید بهرامی افزود : دانش آموزان لرستانی در مسابقات ملی و بین المللی 87مدال رنگارنگ کسب کردندو این نشان از استعدادو توانمندی بالای ورزشکاران لرستانی دارد .

وی میزبانی آموزش و پرورش لرستان را فرصتی برای شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان لرستان برشمرد و گفت : ورزش نماد سلامت جامعه است و اگر ورزش در مدارس و جامعه نهادینه شود به همان میزان آسیب های اجتماعی و بحرانهای روحی ، روانی از آن جامعه دور خواهد شد . بهرامی در ادامه به طرح های ملی ورزشی در دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت : آموزش حرکت های پایه یا طرح ملی ژیمناست در پایه اول ابتدایی اجرا می شود  . 

وی در ادامه به حضور ورزشکاران 16استان کشور در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت : انجمن ژیمناستیک آموزش و پرورش لرستان و هیات ژیمناستیک یکی از موفق ترین هیات های ورزشی است و کسب مقام نایب قهرمانی دانش آموزان ژیمناست کار لرستان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور نشان از این واقعیت دارد که با پرورش و هدایت این استعدادها می توان به افق های روشن این رشته در آینده امیدوار بود . 

بهرامی در ادامه به آمادگی تیم دانش آموزان لرستان اشاره کرد و گفت : امیدواریم که دانش آموزان لرستان بتوانند در این مسابقات نام لرستان را در عرصه ورزش کشور با شایستگی به اهتزار درآورند .

وی در پایان از تلاش ها و زحمات همه دست اندرکاران این مسابقات تقدیر کرد و گفت :  میزبانی شایسته لرستان در این مسابقات و رضایت خاطر ورزشکاران ، مربیان ، داوران و فدراسیون ژیمناستیک  آمال و آرزوی میزبانان این مسابقات  است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز