مسئول برگزاری جشنواره دیدار اعلام کرد:

انجام رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۶:۲۳
کد خبر: ۳۸۳۳۲۸
انجام رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد
مسئول برگزاری جشنواره گردشگری دیدار گفت: دوره 2 روزه رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد با حضور 27 گروه راه یافته به مرحله رقابت برگزار شد.

فرهاد باقرنیا در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: بخش رقابت این جشنواره که با عنوان "دیدار" و با شعار "گردشگری ایده‌آل در آرمان شهر رضوی" در حال برگزاری است به مدت 2 روز با حضور بیش از 80 شرکت کننده در قالب تیم های 2 تا 5 نفره در محل پارک کوهسنگی مشهد انجام شد.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این رقابت افزود:  در مجموع حدود 400 گروه در سایت جشنواره ثبت‌نام کردند که با رأی هیئت داوران 27 گروه به مرحله رقابت راه یافته و پس از انجام مرحله نهایی گروه های برتر که بهترین ایده ها را طراحی و ارایه می دهند معرفی خواهند شد.

باقرنیا در رابطه با حمایت های صورت گرفته از گردشگری مذهبی ویژه شهر مقدس مشهد بیان کرد: در زمان برگزاری این جشنواره که به همت پارک علم و فناوری خراسان و با مشارکت شهرداری مشهد در حال اجراست از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به منظور مذاکره و سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است و علاوه بر اهدای جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به هر کدام از تیم های برتر، حمایت قانونی و مالی لازم برای ثبت ایده و اجرایی شدن صورت خواهد گرفت.

این استاد علوم گردشگری افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری در هفته آینده و پس از اعلام رأی نهایی کمیته داوران برگزار می‌شود و ان شاالله سال آینده نیز دومین دوره این جشنواره به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

 

نظر شما