استاندار هرمزگان در جمع مردم بخش فارغان شهرستان حاجی آباد:

ظرفیت های گردشگری و کشاورزی می تواند فارغان را متحول کند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۱:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۳۵۳
ظرفیت های گردشگری و کشاورزی می تواند فارغان را متحول کند
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: هدف دولت تولید ثروت توسط مردم است و مردم می توانند در جهت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و تشکیل شرکت های تعاونی گام بردارند و دولت در این راستا به آنها کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در جمع مردم بخش فارغان شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه در اثر مقاومت مردم برجام به اجرا رسید که آثار آن در آینده نزدیک مشاهده خواهد شد، عنوان کرد: باب سرمایه گذاری و تجارت و فروش نفت کشور با اجرای برجام باز شده است.

وی ادامه داد: به دلیل تحریم ها بسیاری از برنامه ها از جمله کارهای عمرانی به تاخیر افتاده و در زمینه ورود سرمایه به کشور نیز مشکلات بسیاری داشتیم.

استاندار هرمزگان حضور مسئولان در جمع مردم را برای انجام وظیفه دانست و افزود: دولت برنامه ها و پروژه های زیادی در دست اجرا دارد اما اگر مردم در انجام این طرح ها مشارکت نکنند اجرای آنها به تاخیر خواهد افتاد.

جادری با بیان اینکه مردم می توانند تولید ثروت داشته باشند، تصریح کرد: پیشرفت هر جامعه در اثر تفکر و برنامه ریزی به دست آمده و اگر همت کافی داشته باشیم می توانیم منطقه خود را متحول کنیم.

وی اضافه کرد: هدف دولت تولید ثروت توسط مردم است و مردم می توانند در جهت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و تشکیل شرکت های تعاونی گام بردارند و دولت در این راستا به آنها کمک می کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های بخش فارغان، بیان داشت: روستای بخوان این بخش از ظرفیت های طبیعی بکر و آب و هوای مناسبی برای جذب گردشگر برخوردار است که می تواند برای مردم این منطقه درآمدزا باشد و همچنین بخش فارغان ظرفیت های کشاورزی چشمگیری دارد.

جادری خاطرنشان کرد: آباد شدن هر منطقه بر اثر تفکر و برنامه ریزی و استفاده از تجربیات به دست می آید و مردم فارغان با همت خود و استفاده از ظرفیت های خوب این بخش می توانند تولید ثروت کرده و فارغان را متحول کنند.

همچنین در این دیدار از خانواده های شهدای بخش فارغان به مناسب 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز