بهره برداری از ۳ طرح سلامت با ظرفیت ۶۰۰ تخت بیمارستانی سال آینده در خراسان شمالی

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۸:۱۱
کد خبر: ۳۸۳۴۱۴
بهره برداری از ۳ طرح سلامت با ظرفیت ۶۰۰ تخت بیمارستانی سال آینده در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی در آخرین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: عملیات ساختمانی بیمارستان های بجنورد و شیروان در صورت آماده سازی تا 3 ماه آینده در هفته دولت به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید علی اکبر پرویزی افزود : با بهره برداری از این 3 طرح بیمارستانی ، 600 تخت به ظرفیت بیمارستان های خراسان شمالی  اضافه می شود.

وی از روسای دستگاه های استان خواست از مشارکت مردم در سرمایه گذاری های خرد مانند  تاسیس دهیاری ها ، خانه عالم ، دیوار ساحلی بهره بگیرند.

استاندار خراسان شمالی همچنین از مردم ، سازمان ها و رسانه ها بویژه صداوسیما به خاطر حضور گسترده ، ارائه خدمات و پوشش خبری انتخابات 7 اسفند گفت : ارائه خدمات خوب ، به موقع و بی منت به مردم ، شایسته این حضور گسترده و حماسی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی  هم در این  نشست با اعلام کسری 22میلیارد و 716 میلیون تومانی بودجه استان تا پایان امسال گفت: 18 و نیم میلیارد تومان از کسری ها اجتناب ناپذیر است.

حسن نادری با بیان اینکه این کسری ها در سطوح استانی و ملی در حال پیگیری و جبران است افزود: در میزان تخصیص حقوق کارمندان در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان نیز با بیان اینکه 585 روستای استان مشکل تامین آب ندارند، افزود: 152 روستا با جمعیت 85 هزار نفری  با کمبود آب مواجه هستند و  560 روستا با جمعیت 8 هزار و 500 نفری مشکل تامین آب دارند که با تانکر به آنان آبرسانی می شود.

روشن روان با بیان اینکه در سال 94 ، سه مجتمع آبرسانی در استان تاسیس شد گفت : تا پایان سال 97 ، 22 مجتمع جدید آبرسانی در استان تاسیس می شود که برای تکمیل آن 239 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود : با بهره برداری از این میزان مجتمع آبرسانی ، شاخص بهره مندی آب در استان به 85 درصد می رسد.

مطهری مدیرکل محیط زیست استان هم در این نشست با اعلام اینکه پارک ملی و منطقه حفاظت شده سالوک در خراسان شمالی جزء 6 منطقه پایلوت برای اجرای برنامه مدیریت زیست بومی قرار دارد گفت : در انتخاب مناطقی که در این طرح قرار می گیرند مواردی از جمله : تامین غذا ، گیاهان دارویی ، تامین آب ، ارزش های فرهنگی ، تلطیف هوا ، تفریح و گردشگری ، تنوع زیستی و کنترل سیلاب مورد توجه قرار می گیرد که لزوم توجه بین بخشی به این مناطق ، به عنوان ذخیره گاه های زیستی را می طلبد.

بهمن پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز از همه سازمان ها خواست مانده اعتبارات انتقالی از سال 93 را تا پایان سال 94 مصرف کنند ، در غیر اینصورت میزان آن را به مراکز مربوطه اعلام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز