از ابتدای امسال صورت گرفت:

پذیرش ۲۷ شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور پارک هرمزگان

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۸۳۴۷۰
پذیرش ۲۷ شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور پارک هرمزگان
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان هرمزگان از پذیرش 27 شرکت در این مرکز از ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پویان ادیبی با بیان این مطلب در سومین جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور افزود: شرکت های پذیرش شده پس از تکمیل کاربرگ های مربوطه و دفاع از طرح های ارائه شده در جلسات داوری پذیرش شدند.

به گفته وی، این شرکت ها در مرحله رشد مقدماتی پذیرش شدند که می بایست در این مرحله نسبت به تهیه محصول اولیه خود اقدام نمایند.

 مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان هرمزگان در عین حال از تبدیل وضعیت پنج شرکت دیگر و ورود به مرحله رشد خبر داد و گفت: شرکت های مذکور پس از تهیه محصول اولیه و شرکت در جلسه داوری، وارد مرحله رشد شدند که می بایست نسبت به تولید انبوه محصولات خود اقدام نمایند.

وی در ادامه به عدم پذیرش 11 متقاضی ورود به مرحله مقدماتی اشاره کرد و گفت: این تعداد متقاضی پس از تکمیل کاربرگ و شرکت در جلسه داوری و عدم انطباق با معیارهای پذیرش ایده آنها جهت ورود به مرحله مقدماتی رد شد.

در این جلسه همچنین با موافقت اعضای شورا با افزایش 15 درصدی حق الزحمه داوران و ناظران برای سال 95 موافقت شد.

همچنین با تصویب اعضا میزان اجاره بهای شرکت ها تا نیمه اول سال 95 بدون تغییر باقی ماند.

گفتنی است، در ابتدای این نشست، دست اندرکاران شرکت زیست دریاپروران آناهیتا با ایده محوری تولید پلیمرهای زیستی با استفاده از جلبکهای ماکروسکوپیک دریایی خلیج فارس به ارائه فعالیت های خود پرداخت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز