مدیرکل ورزش و جوانان استان

مسافرین نوروزی در ۲۰ سالن ورزشی استان همدان اسکان داده می شوند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۱:۲۴
کد خبر: ۳۸۳۴۸۴
مسافرین نوروزی در ۲۰ سالن ورزشی استان همدان اسکان داده می شوند
منعم از آمادگی این اداره کل برای تجهیز کلیه سالنهای ورزشی استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: مسافرین نوروزی در 20 سالن ورزشی استان همدان اسکان داده می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان از آمادگی این اداره کل برای تجهیز کلیه سالنهای ورزشی استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: درایام نوروز مسافرین نوروزی در 20 سالن ورزشی در سطح استان و 5 سالن ورزشی در شهرستان همدان آماده خدمت رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: مسافران نوروزی که وارد شهر همدان می شوند در چهار سالن بزرگ ابن سینا، جهان پهلوان تختی، امام خمینی(ره) و فردوسی اسکان داده می شوند.

وی تاکید کرد: در صورت برودت هوا و ضرورت اسکان اضطراری مسافران ، سالن شش هزار نفری شهر همدان نیز آمادگی لازم برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی را دارد.

رسول منعم اضافه کرد: علاوه بر این سوییت ها و مهمانسراهای واقع در مریانج، سعیدیه و صخره نوردی شهر همدان به همراه تمامی خوابگاه ها برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از 1000 مسافر در اماکن ورزشی همدان اسکان یافتند که در سال 95 ظرفیت سالن های پیش بینی شده برای اسکان مسافران بیش از این است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه کلیه امکانات رفاهی برای این مسافران در این محل ها مهیا است، افزود: تامین آب شرب، نمازخانه و آب جوش از جمله امکاناتی است که در این محل ها آماده شده است و همچنین از نظر امنیت نیز نگهبانانی در شیفت های مختلف در این محل ها حضور خواهند داشت.

منعم اظهار کرد: اسکان مسافرین نوروزی در سالن های ورزشی از روز ۲8 اسفند ماه آغاز و تا ۱5 فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.

وی گفت : امیدواریم بتوانیم با خدمت رسانی مطلوب برای مسافرین و میهمانان نوروزی روزهای خوب و به یاد ماندنی را در استان همدان برای این عزیزان رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز