انهدام ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و محترقه در نهاوند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱:۲۴
کد خبر: ۳۸۳۵۲۳
انهدام ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و محترقه در نهاوند
محسن اقبالیان گفت: توسط انتظامی نهاوند طی چند روز گذشته 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و مواد محترقه منهدم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل ناجا در طول سال به ویژه در ایام منتهی به پایان سال در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم، از کشف بیش از 500 هزار انواع مواد محترقه در نهاوند طی عملیات پلیسی پیچیده خبر داد.

وی گفت: متأسفانه اکثر این مواد مکشوفه از نوع خطرناک و دست‌ساز هستند که نشان‌دهنده این موضوع است که برخی والدین در مدیریت فرزندانشان آن چنان که لازم و شایسته است نقش ندارند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: برخی فرزندان بدون توجه به نظارت والدین از این خلأ استفاده و اقدام به ساخت و توزیع مواد محترقه خطرناک می‌کنند که موجب بروز خطراتی برای جامعه می‌شود.

*کشف 74 کیلوگرم تریاک از بار گوجه‌فرنگی

وی با اشاره به اینکه خدمات پلیس در حوزه‌های مختلف مشهود و چشمگیر است افزود: در عملیات اطلاعاتی و پلیسی که شب گذشته رخ داد پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی توانست از یک دستگاه خودروی باری مقدار 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه‌فرنگی جاسازی شده بود کشف کند.

اقبالیان با بیان اینکه در این رابطه افرادی دستگیر شدند و برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این محموله تحقیقات ادامه دارد، تصریح کرد: توسط انتظامی نهاوند طی چند روز گذشته بیش از 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و مواد محترقه منهدم شده است.

وی در پایان سخنانش افزود: در طول سال جاری در نهاوند بیش از 654 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که 38 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

نظر شما