با کسب تمام آرا؛

مستحقی راد، رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳:۲۱
کد خبر: ۳۸۳۶۱۲
مستحقی راد، رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی شد
کاظم مستحقی راد با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذ برای چهارسال آینده به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی انتخاب شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجمع تنیس روی میز استان روز شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه سال جاری با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ، هوشنگ ولی پور معاون توسعه امور ورزش و جمعی از پیشکسوتان و نمایندگان کمیته ها در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که در نهایت کاظم مستحقی راد با کسب 17 رای برای 4 سال آینده به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان انتخاب شد .

کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تبریک به مستحقی راد گفت امیدوارم با کمک بزرگان و پیشکسوتان تنیس روی میز استان و همچنین شایستگی آقای مستحقی راد و کمک فدراسیون تنیس روی میز کشور و تعامل آستان قدس رضوی بتوانیم تنیس روی میز را به جایگاه واقعی خود برسانیم و برنامه ریزی خوبی را برای سال 95 ارایه دهیم در ادامه کاظم مستحقی راد ضمن تشکر از اعضاء مجمع ، تکریم پیشکسوتان به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و فعال کردن شهرستان ها را از اهم وظایف خود دانست و گفت  در مدت سرپرستی دو مسابقه به میزبانی شهرستان های مه ولات و سبزوار برگزار کردیم و هم چنین با آموزش و پرورش ،آستان قدس و شهرداری تفاهم نامه ای امضا کردیم .

امیدوارم با عملیاتی کردن لیگ استان و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با کمک آستان قدس رضوی در رشد و توسعه و استعداد یابی این رشته  پیشگام باشیم .

هوشنگ ولی پور معاون امور توسعه امور ورزش هم در پایان ضمن اشاره به احداث سالن چند منظوره توسط اداره کل گفت امیدواریم خانه تنیس روی میز در همان سالن مستقر گردد و با کمک بزرگان و خرد جمعی بتوانیم تنیس روی میز استان را به جایگاه والای خود در سطح کشور برگردانیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز