تیزپاز شهردار خوی:

برنامه های اختصاصی ایام نوروز در بارگاه حضرت شمس برگزار خواهد شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۵:۱۹
کد خبر: ۳۸۳۶۹۷
برنامه های اختصاصی ایام  نوروز در بارگاه حضرت شمس برگزار خواهد شد
شهردار خوی گفت: برنامه‌های اختصاصی در محل بارگاه شمس تبریزی ویژه نوروز، در پایان سال و در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محبوب تیزپاز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز گفت: ایام پایانی سال یکی از مهم‌ترین زمینه‌های کاری در ارائه سرویس‌ها و خدمات ویژه برای استقبال از بهار و نوروز بوده و آماده‌سازی فضای شهری برای مسافران نوروزی و گردشگران بسیار پراهمیت است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آماده‌سازی تعداد پنج کارواش رایگان برای شست و شوی خودروهای مسافران و گردشگران، نصب بنرهای ویژه عید نوروز به همراه آماده‌سازی بسته نوروزی شامل پوستر و نقشه و تعویض نرده‌های فلزی پل خاتون به‌دلیل مستعمل بودن و نصب تابلوهای معرفی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار خوی تصریح کرد: با توجه به کاشت گل‌های شب بو و بنفشه از سوی فضای سبز شهرداری در سطح شهر در صورت نیاز گل‌های فصلی به تعداد لازم تامین و کاشت می شود.

تیزپاز گفت: علاوه بر توزیع بروشور، کیسه زباله ویژه روز طبیعت در بین شهروندان در روز ۱۳ فروردین، برگزاری برنامه‌های اختصاصی در محل آرامگاه شمس تبریزی و پوریای ولی، برپایی نمایشگاه ویژه صنایع دستی و هنرهای سنتی در محل آرامگاه شمس و برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان از دیگر اقدامات شهرداری خوی برای ایام پایانی سال و آغاز سال جدید می باشند.

وی افزود: تعداد 5000 هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری خوی شامل 4000 نسخه فارسی و 1000 نسخه انگلیسی به همراه 5000 پوستر ویژه معرفی اماکن تاریخی و فرهنگی و طبیعت خوی منتشر و از طریق سازمان هلال احمر، ستاد اسکان، هتل ها و مهمانسرای گردشگری، نمایشگاه شمس در بین مسافرین و گردشگران توزیع می شود.

شهردار خوی همچنین اذعان داشت: فیلم های کوتاه چند دقیقه ای و تصاویر آماده سازی از شهر خوی به همراه نرم افزار ویژه معرفی خوی برای گوشی های اندروید نیز از طریق سیستم ارسال بلوتوث انبوه در محوطه نمایشگاه شمس برای شهروندان و علاقمندان به حوزه گردشگری ارسال می شود.

تیزپاز نیاری گفت: سفره های هفت سین به مثابه سال های گذشته در سطح شهر و اماکن تاریخ و فرهنگی از روزهای آخر سال برپا می شود و امسال با توجه به تجربیات گذشته سعی کردیم تا این سفره های هفت سین از درجه کیفی و بصری بیشتر و بهتری برخوردار باشند.

وی همچنین به تولیدات زیباسازی شهرداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال با تولیدات مختلفی در واحد زیباسازی شهرداری شاهد هستیم و امسال همراه با سفره های هفت سین شاهد تعبیه کلبه های چوبی، میزهای شطرنج، تاج های گل، انواع کالسکه های چوبی و فلزی، سه چرخه و ... در سطح پارک ها و معابر اصلی شهرخواهیم بود.

شهردار خوی تصریح کرد: اقدامات لازم در زمینه ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارها در چهار مکان تعیین و آماده‌سازی از سوی خدمات شهرداری و معاونت عمرانی انجام شده و بزودی در این حوزه نیز شاهد حرکتهای خوبی از سوی شهرداری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز