برگزاری اولین جشنواره فانوس آرزوها در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸:۲۷
کد خبر: ۳۸۳۷۰۹
برگزاری اولین جشنواره فانوس آرزوها در محمودآباد
اولین جشنواره فانوس آرزوها همزمان با سال نو و در شب سال تحویل در محمودآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، از برگزاری جشنواره فانوس آرزوها در آستانه سال نو خبر داد و گفت: این جشنواره برای اولین بار و در قالب جشنی فرح بخش و پرشور و نشاط در شب سال تحویل برای شهروندان محمودآبادی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی و روابط عمومی فرمانداری محمودآباد در روز شنبه 29 اسفند ساعت 20 شب در محل پارکینگ شهرداری محمودآباد برگزار خواهد شد.

ایشان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و اجرای ویژه برنامه ای نوروزی برای استقبال از سال نو عنوان کرد و افزود: تلاش شده با اجرای برنامه های متنوع و شاد یک شب به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شهروندان رقم بزنیم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: در نظر است در این جشنواره بیش از 2 هزار فانوس آرزو به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شود و فضای شهر و آسمان محمودآباد در شب تحویل سال نو حال و هوای خاص و نورانی خواهد داشت.

محتاطی همچنین از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری از جمله اجرای نوای محلی نوروز خوانی و اجرای موسیقی پاپ توسط خواننده جوان محمودآباد ابراهیم ابراهیمی و  اجرای برنامه طنز هنری توسط عباس رضازاده، هنرمند طنز پرداز مطرح کشورمان و همچنین اجرای مسابقه حضوری و قرعه کشی کارت هدیه بین شرکت کنندگان در جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت رایگان برای شهروندان محمودآبادی برگزار شده و انتظار می رود شهروندان فهیم محمودآباد حضوری پرشور و گرم در این برنامه داشته باشند تا شبی بیاد ماندنی و خاطره انگیز را در کنار خانواده های خود در آخرین شب سال 94 در ویژه برنامه نوروزی شهر محمودآباد تجربه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز