برنامه‌های خانه مطبوعات لرستان برای سال ۱۳۹۵ مشخص شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶:۳۳
کد خبر: ۳۸۳۷۶۱
برنامه‌های خانه مطبوعات لرستان برای سال ۱۳۹۵ مشخص شد
آخرین جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در سال 1394 با حضور 4 نفر از اعضا و یکی از بازرسین خانه در محل دفتر خانه مطبوعات واقع در مجتمع شهید آوینی ارشاد خرم آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان در این جلسه برنامه‌های به تصویب رسیده‌ی خانه مطبوعات در سال 1395 اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی تکمیلی روزنامه‌نگاری، برگزاری نشست اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات غرب کشور به میزبانی خرم‌آباد و برگزاری تورهای مطبوعاتی جهت اعضای دارای کارت عضویت خانه مطبوعات لرستان، از مهم‌ترین برنامه‌های خانه مطبوعات استان هستند.
"عزت‌الله چنگایی" افزود: انعقاد تفاهم‌نامه بین خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان با جهاد دانشگاهی در راستای استفاده از کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی با 40 درصد تخفیف برای اعضای خانه مطبوعات و خانواده‌های آن‌ها و همچنین استفاده‌ی اعضای خانه مطبوعات با 40 درصد تخفیف در کلاس‌های آموزشی icdl‌ نیز از خدماتی است که برای اعضای عضو در نظر گرفته شده است.
وی همچنین شرط پذیرش در دوره‌ی آموزشی و تکمیلی روزنامه‌نگاری را موفقیت در آزمون دوره‌ی مقدماتی برشمرد و گفت: تاریخ برگزاری آزمون دوره‌ی مقدماتی روزنامه‌نگاری اواخر فروردین‌ماه سال آینده خواهد بود.
در این جلسه که با حضور عزت‌الله چنگایی، کیانوش رستمی، حسن نجفوند، رامین جانی پور و رضا طولابی از اعضای هیات مدیره، فاطمه سپهوند به عنوان بازرس  برگزار شد، هر کدام از حضار برنامه‌های پیشنهادی خود برای تقویم سالانه‌ی خانه مطبوعات در سال 95 بیان کردند که پس از بحث و بررسی صورت گرفته، 4 برنامه و هدف برای سال آینده خانه مطبوعات لرستان تعیین و مصوب گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز