کشف ۵۷۰ هزار عدد "مواد محترقه" فقط در کرمانشاه

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸:۲۹
کد خبر: ۳۸۳۸۴۰
کشف ۵۷۰ هزار عدد مواد محترقه  فقط در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 570 هزار عدد انواع مواد محترقه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا سردار منوچهر امان اللهی در نشست خبری (22 اسفند) با اشاره به آمادگی کامل پلیس در چهارشنبه آخرسال، گفت: در همین راستا از مدت‌ها پیش اقدامات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده و عمده تمرکز ما بر انجام فعالیت‌های آموزشی بوده است.

سردار همچنین تصریح کرد: در همین راستا در 300 مدرسه آموزش‌های همگانی داده شده و 50 هزار عدد انواع بروشور آموزشی در زمینه حوادث چهارشنبه آخرسال توزیع شده و تاکنون نیز 30 هزار پیامک آموزشی ارسال شده است.

او علاوه بر بحث‌های آموزشی، برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه را اولویت کاری مهم پلیس عنوان کرد و افزود: تاکنون 570 هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نقاط خاصی برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته نشده است، گفت: تاکید ما بر برگزاری این مراسم بصورت محله محور است.

او خاطرنشان کرد: قطعا با هرگونه تجمع در معابر عمومی و نقاط اصلی شهر که توام با راهبندان و ایجاد مزاحمت و تخریب اموال عمومی و موارد انحرافی باشد، با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

امان اللهی تصریح کرد: قطعا نیروی انتظامی با مواردی که موجب اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای مردم شود با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد افراد معدودی آرامش و جشن مردم را برهم بزنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با موارد مزاحمت با خودرو نیز در این شب برخورد می‌شود و افرادی که با "دور دور" برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، خودروی آنها توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف می‌ماند.

امان اللهی با اشاره به فوت یک نفر و قطع دستان یک پسر نوجوان در اثر انفجار مواد محترقه در روزهای اخیر، از والدین خواست تا بطور جد مراقب فرزندان خود در این روزهای مانده به چهارشنبه سوری باشند و رفتارهای آنها را تحت نظر داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز