نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

تلاش مدیریت ارشد لرستان برای احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد قابل تقدیر است

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۸:۴۴
کد خبر: ۳۸۴۲۶۷
تلاش مدیریت ارشد لرستان برای احیای  مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد قابل تقدیر است
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید داخلی دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،آیت‌الله سید احمد میرعمادی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای در کشت و صنعت خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه‌ کسانی که در راستای راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد نقش داشته‌اند تشکر می‌شود.

وی افزود: بار اولی که به بازدید این مجتمع آمدم مخروبه‌ای بود و با وجود اینکه سرمایه عظیمی در این شهرستان به شمار می‌رفت ولی در حال از بین رفتن بود که احیاء و راه‌اندازی این مجموعه جای خوشحالی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: برای احیاء مجتمع کشت و صنعت لرستان مدیریت ارشد استان تلاش‌های فراوانی انجام داد، قسمت‌های دامپروری سبک و سنگین این مجموعه و باغات آن پیشرفت خوبی داشته که باید به مردم استان تبریک بگوییم.

وی بیان کرد: امروز شاهد راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای در این مجموعه بزرگ هستیم، مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید داخلی است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان است و از آنجایی‌که یک مجتمع بی‌نظیر در کشور و منطقه محسوب می‌شود در رفع بیکاری جوانان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

 

نظر شما