مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اعلام کرد:

۲,۱ میلیون تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲:۴۵
کد خبر: ۳۸۴۳۴۲
۲,۱ میلیون تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، در مجموع دو میلیون و 130هزار و 414 تن انواع کالا در جزیره کیش تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمد جهانشاهی نسب" ضمن اعلام این خبر گفت: از این میزان، یک میلیون و 867 هزار و 64تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و 263 هزار و 350 تن به کالاهای نفتی اختصاص دارد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش همچنین سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیرنفتی در این بندر را 74 هزار و 344 تن اعلام کرد.

جهانشاهی نسب همچنین ضمن اشاره به حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در این بندر، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات یک میلیون و 792 هزار و 720 تن در این زمینه صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به حمل ونقل خودروهای مسافران از طریق شناورهای لندینگ کرافت گفت: طی 10 ماهه سال جاری، جابجایی بیش از 42هزار دستگاه خودرو از طریق بندرگاه این جزیره به ثبت رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش مجموع تردد شناورها به این بندر طی سال جاری را 11هزار  و 838 فروند عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، جابجایی 332 هزار و315 نفر مسافر از طریق این بندر به انجام رسید.

این مقام مسئول در پایان از زیرساخت های مناسب گردشگری دریایی در این جزیره سخن به میان آورد و گفت: علاوه بر بر فعالیت های مسافری، 249 هزار و 952 نفر به وسیله شناورهای تفریحی در آب های ساحلی این جزیره گشت دریایی داشته اند که نسبت به سال گذشته افزایش 3 درصدی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز