در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران؛

اسماعیل مفرد بوشهری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان قزوین معرفی شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۱:۰۳
کد خبر: ۳۸۴۴۱۱
اسماعیل مفرد بوشهری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان قزوین معرفی شد
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه اسماعیل مفرد بوشهری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تقدیر از زحمات و تودیع فتحعلی نجفی مدیرعامل اسبق و معارفه اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل جدید شرکت گاز استان قزوین با حضور مشایخی معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، درافشانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین، اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت گاز استان قزوین در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فتحعلی نجفی مدیرعامل سابق شرکت گاز استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل شرکت گاز به ارائه گزارشی از کارهای صورت گرفته در زمان تصدی خود که از تاریخ یکم مهرماه 89 بوده است پرداخت.

نجفی اظهار امیدواری کرد که با مدیریت مهندس بوشهری فرآیند خدمتگزاری به مردم استان با توان بیشتری دنبال شود.

در ادامه مراسم مهندس اسماعیل مفرد بوشهری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل شرکت گاز استان بیان کرد: امیدوارم در سال 95 با همکاری شما پرسنل گرانقدر در زمینه های مختلف از جمله اجرایی شدن گازرسانی به روستاهای بالای 20خانوار، گازرسانی به صنایع، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، مانیتورینگ و... گام های اساسی و مهم برداشته شود و توجه ویژه به کیفیت در کنار کمیت سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

در این مراسم غلامرضا مشایخی معاونت امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن تقدیر از زحمات فتحعلی نجفی مدیرعامل سابق شرکت گاز اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی مهندس بوشهری و پتانسیل موجود در پرسنل این سازمان، شاهد تحولاتی عظیم در توسعه طرح های گازرسانی و خدمتگزاری حداکثری به مردم فهیم استان باشیم.

در ادامه همچنین عباسعلی درافشانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین با اشاره به نقش مهم سازمان های خدمت رسان همچون شرکت گاز در کمک به توسعه صنایع و ایجاد اشتغالزایی هرچه بیشتر گفت: امید است با مدیریت مهندس بوشهری شرایط بهتری برای بهره گیری صنایع از نعمت گاز ایجاد شود و با کمک سازمان ها و ارگان ها شاهد شکوفایی بخش های صنعتی استان در آینده نزدیک باشیم.

در پایان مراسم مهندس بوشهری حکم انتصاب خود را از مشایخی معاونت امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز