فرماندار پلدختر :

صیانت از حقوق شهروندی موجبات افزایش سطح رضایتمندی مردم از مسئولان است

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۳:۵۹
کد خبر: ۳۸۴۵۲۵
صیانت از حقوق شهروندی موجبات افزایش سطح رضایتمندی مردم از مسئولان است
فرماندار پلدختر گفت: نهادینه کردن قوانین و صیانت از حقوق شهروندی موجبات افزایش سطح رضایتمندی مردم از مسئولان را ایجاد و به حل مشکلات در جامعه کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،،نورالدین درمنان  در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان پلدختربر ضرورت آگاهی مردم از حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی در جامعه باید تلاش کنند ، قوانین و حقوق شهروندی رعایت شود.
وی با اشاره به این که رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ و گسترش حقوق شهروندی است گفت: نهادینه کردن قوانین و صیانت از حقوق شهروندی موجبات افزایش سطح رضایتمندی مردم از مسئولان را ایجاد و به حل مشکلات در جامعه کمک می کند.
وی افزود: خدمتگزاران مردم نباید با آنان به طرز حاکمیتی رفتار کنند وقتی شهروندی به اداره ای مراجعه می کند،سرگردان نشود و وظیفه مسوولان رسیدگی به مطالبات شهروندان است و دستگاه ها باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده به طوری که مردم احساس امنیت کنند.
وی با بیان این که هنگامی که ارباب رجوع به اداره مراجعه می کند مدیر در محل کار حاضر باشد گفت: با حضور مدیر در محل کار حقوق شهروندی رعایت می شود و کارارباب رجوع به موقع انجام و سرگردان و معطل نمی ماند .
درمنان با بیان این که لازمه ارتقا امنیت اجتماعی آموزه های دینی است افزود:مردم حق دارند در جامعه ای که در آن زندگی می کنند مورد هجمه قرار نگیرند زیرا این موضوع علاوه بر نقض حقوق شهروندی با آموزه های دینی سازگار نیست .
وی اضافه کرد : نهادهای مردمی می توانند درنیل به اهداف صیانت از حقوق شهروندی و پیگیری مطالبات مردم تاثیر گذار باشند ،شهروندان وقتی متوجه شوند که به حقوق آنها نیز در قالب حقوق اجتماعی توجه می شود از جامعه و زندگی خود احساس رضایت و آرامش بیشتری می کنند .
فرماندار پلدخترگفت: مباحث حقوق شهروندی را بسیار مهم و گسترده دانست و افزود: مردم و مسئولان باید به وظایف و حقوق خود آگاهی کامل داشته و بدون تردید محور توسعه اجتماعی رضایت مردم است که باید وظایف و اقدامات در این همین راستا صورت گیرد.
در ادامه، اعضای جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان پلدختر نکته نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز