مدیرعامل شرکت گازلرستان:

گازرسانی به ۲۰۱ روستای لرستان در سال ۹۴ انجام شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۸۴۸۶۶
گازرسانی به ۲۰۱ روستای لرستان در سال ۹۴ انجام شد
مدیرعامل شرکت گازلرستان با بیان اینکه تا کنون 755 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند گفت: از این تعداد طرح گازرسانی به 201 روستا در سال جاری به بهره برداری رسیده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حشمت اله شمس خرم آبادی افزود: در سال های اخیر ، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان بوده بطوریکه در همین راستا طرح گازرسانی به بیش از 139 روستای استان سال گذشته به بهره برداری رسید .
وی تصریح کرد: جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر 64 درصد می باشد که با وجود طرح های در حال اجرا این رقم در سال های آتی افزایش می یابد.
شمس خرم آبادی گفت: علیرغم محدودیت منابع و سایر مشکلات موجود شرکت گاز لرستان در سال های اخیر عملکرد کم نظیری از داشته و توانسته طی سه سال منتهی به سال جاری 416 روستای استان را از نعمت گاز بهره مند نماید.
وی اظهار داشت: پارسال گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی که بخاطر مشکلات اجرایی و عبور خط تغذیه گاز از مناطق سخت گذر، متوقف شده بود با تلاش فراوان به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : در حال حاضر 23 شهر استان شامل 98 درصد جمعیت شهری، از نعمت گاز برخوردار هستند.
هم اکنون از مجموع دو هزار و 800 روستای استان تعداد یکهزار و 530 روستا جمعیت بالای 20خانوار دارد که می توان با توجه به شرایط واگذاری قانونی ، یکهزار و 200 روستا را به شبکه گازرسانی متصل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز