گشایش موقت سه هزار و ۶۰۰ متر از آزادراه رشت - قزوین

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۵:۲۸
کد خبر: ۳۸۵۴۰۷
گشایش موقت سه هزار و ۶۰۰ متر از آزادراه رشت - قزوین
سه هزار و 600 متر از باند شرقی آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل، امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار گیلان به صورت موقت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، سه هزار و 600 متر از باند شرقی آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل شهرستان رودبار، به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر در ایام تعطیلات نوروزی، با حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نجفی استاندار گیلان به صورت موقت گشایش یافت.

برای اجرای این طرح تا کنون 100 میلیارد تومان هزینه شد.

استاندار گیلان در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاشهای دست اندرکاران این پروژه بویژه از توجه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور به پروژه های در دست اجرای استان علی الخصوص باقیمانده آزادراه با اشاره به اینکه امروز شاهد بازگشایی موقت 3 هزار و ششصد متر دیگر از مسیر یازده کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین هستیم افزود: احداث 8 کیلومتر باقیمانده نیز در برنامه ی دولت وجود دارد که در حدود 860 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

دکتر نجفی خواستار جدیت  پیمانکاران در تکمیل باند غربی این پروژه شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بازگشایی  و بهره برداری کامل این مسیر باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار گیلان همچنین صبح امروز، از ریل گذاری راه آهن رشت - قزوین در مسیر ایستگاه فلکده رشت بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز