پیام نوروزی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۸۵۴۸۱
پیام نوروزی استاندار آذربایجان غربی
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی با انتشار پیامی سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در پیام قربانعلی سعادت آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال 1395 را به همه هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم. سال 94، سالی که پشت سر گذاشتیم توام با موفقیت های زیادی برای کشور و استان بود؛ سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" نامگذاری نمود دستاوردهای بسیار خوبی را بدنبال داشت. در این سال مذاکرات هسته ای به فرجام رسید و قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات و تحمیل شد. از سوی دیگر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سایه تفاهم، همدلی و مشارکت گسترده مردم برگزار شد و خوشبختانه خواست رهبر معظم انقلاب یعنی مشارکت همگانی در انتخابات تحقق یافت و مردم نمایندگان خود در این مرحله انتخاب کردند و بخشی هم به مرحله دوم که در سال 95 برگزار خواهد شد موکول شده است.

در استان نیز مجموعه مدیریتی در سال 94 در جهت تحقق آرمان ها و سیاست های دولت خدمتگزار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری، توسعه ای و خدماتی تلاش زیادی کردند؛ از آن جمله می توان به افتتاح و بهره برداری از 1023 پروژه توسعه ای با بیش از 900 میلیارد تومان اعتبار و همچنین کلنگ زنی حدود 89 طرح جدید در استان اشاره کرد که این قدم بسیار مثبتی در شرایط موجود بود. همچنین در استان طرح های عمرانی نیمه تمام زیادی از گذشته وجود داشت که بخشی از آنها با حضور و مشارکت مردم و پیمانکاران تکمیل شد و این نشانگر این است که راهبرد مدیریت بدون پول جایگاه خود را در استان و در میان مسئولان و مردم پیدا کرده است. از دیگر اقدامات در سال 94، تلاش های زیادی بود که در جهت صادرات میوه بویژه سیب تولیدی استان انجام گرفت و در این میان کارشناسانی از استان برای بازاریابی محصولات استان به روسیه سفر کردند. خوشبختانه در مجموع اقدامات خوبی برای صادرات سیب تولیدی استان صورت گرفت و بخشی از آن نیز خرید دولتی شد.

در پایان ضمن تبریک عید نوروز، امیدوارم سال 1395 در سایه الطاف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سال موفقیت و پیروزی برای مردم عزیز استان باشد و بتوانیم در سایه امنیت و آسایشی که وجود دارد، قدم های بزرگتری را برای توسعه، سازندگی و شکوفایی استان برداریم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز