پیام نوروزی فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۸۵۴۸۴
پیام نوروزی فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو
مدیر عامل سازمان منطه آزاد ماکو در پیامی حلول سال 1395، سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، متن پیام حسین فروزان بشرح زیر است :

نوروز بزرگداشت تغییر و تحولی در زمین و زمان است که اعتدال بهاری را به ارمغان می‌آورد و فرهنگ ایرانی اسلامی این خاک پرگهر، آن را نکو داشته و بر بزرگداشت آن تاکید ورزیده است؛ این بزرگداشت در واقع تکریم و شکرگذاری قدرت ایزد منان است که زندیگ دوباره را بر زمینیان عیان می کند و جلوه‌های رحمانیت و رحیمیت‌اش را به عینیت می رساند.
اینجانب حلول سال 1395 خورشیدی، که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است، خدمت تمام مردم شریف ایران و منطقه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سال گذشته در عرصه ملی و منطقه آزاد ماکو، سالی پربرکت و معظم بود و تحولات شگرفی برای کشور عزیزمان رقم زده شد. برجام و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در عرصه ملی و نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه منطقه آزاد ماکو و راه‌اندازی پایانه صادراتی منطه آزاد ماکو به همراه چند پروژه کوچک و بزرگ دیگر که آینده منطقه را متحول می‌نماید، از جمله دستاوردهای سال گذشته بود که امید دارم در سال آینده این تحولات ادامه یابد. بی شک سال 1395 با پشتوانه عظیم ملت و با تدابیر نیکوی دولت و تدبیر و امید و با همراهی مجلس دهم، سالی باشکوه و ارزشمند خواهد بود و مردم ایران اسلامی هرچه بیشتر طعم خدمت را خواهند چشید. تمام تلاش خادمان منطقه آزاد ماکو، جلب رضایت مردم منطقه و توسعه و پیشرفت منطقه آزاد ماکوست. امید دارم خداوند متعال توفیق را همراهمان نماید تا در این مسیر گام های نیکو برداریم. 
توفیقات روز افزون دولت جناب آقای روحانی، رئیس جمهور محترم و مردم شریف ایران اسلامی و منطقه را از صمیم قلب آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز