پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در لرستان

۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۵:۰۶
کد خبر: ۳۸۵۴۹۱
پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در لرستان
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیامی، آغاز سال 1395 هجری شمسی را مردم ولایتمدار استان لرستان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، متن پیام نوروزی حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سید احمد میرعمادی" به این شرح است:
عید سعید نوروز و آغاز سال نو هجری شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
فصل بهار آغاز رویش و جوشش طبیعت و شروع جلوه گری زیبایی‌های عالم هستی است. این رویش و جوشش نشان حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت و شکوفایی است.
بی‌تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به‌عنوان عید ملی ایرانیان و فلسفه وجودی آئین نوروزی همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هر سال با اراده جدید و انگیزه قوی‌تر به سمت رشد و تعالی و پیشرفت بیش‌تر، حرکت می‌کند، نوآوری و نو بودگی، عشق و همدلی، ایمان و امیدواری مهم‌ترین درس آفرینش و حقیقت هستی است که با الهام از آن می‌توان آینده بهتر و زندگی شیرین‌تر و زیباتر برای خود خلق کرد.
انقلاب اسلامی ایران نیز رویش و جوشش ملت با بصیرتی بود که توانست تمامی تاریکی‌ها و ظلمت‌ها را به نور و روشنایی تبدیل نماید و آرزوی تمام انبیاء و اولیاء الهی را تحقق بخشد و منشأ بیداری اسلامی در جهان اسلام گردد.
اکنون ما در شرایطی قرار گرفتیم که فرهنگ و اقتصاد از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند، لذا با تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، باید با عزم راسخ در مسیر پیشرفت و عدالت، اقتدار و عزت گام‌های بلندی را برداریم.
برای رسیدن به این هدف والا نیازمند به استمرار همدلی و هم‌زبانی، استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و توانمندی‌های درونی با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ادامه جهش‌های علمی و مصونیت‌سازی فرهنگی است. از این‌رو در سال جدید توجه به فرهنگ و معیشت دو عنصر تعیین‌کننده برای ملت ایران اسلامی است.
این‌جانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز به‌ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری – مدظله‌العالی- از خداوند متعال سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همگان مسئلت دارم.
سید احمد میرعمادی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز