علوی مقدم خبر داد:

استقرار و فعالیت ۲۰۰ بازرس تاکسیرانی در قالب ۲۵ تیم نظارتی در سطح شهر مشهد

۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۶:۵۰
کد خبر: ۳۸۵۷۷۳
استقرار و فعالیت ۲۰۰ بازرس تاکسیرانی در قالب ۲۵ تیم نظارتی در سطح شهر مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 200 بازرس و ناظر در نوروز 95 بر فعالیت تاکسی‌های سطح شهر نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی علوی مقدم با بیان این مطلب اظهارداشت: 25 اکیپ گشت به همراه 2 اکیپ موتوری به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر فعال هستند و 200 بازرس و ناظر نیز به رصد نحوه فعالیت تاکسیرانان مشهدی در نوروز 95 می‌پردازند.

وی اضافه کرد: به منظور تامین رفاه زائران و مسافران نوروزی، بیش از 13هزار تاکسی موجود در ناوگان تاکسیرانی مشهد به صورت آماده‌باش فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه مرخصی برای رانندگان مذبور در 133 خط فعال در مشهد صادر نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به سرویس‌دهی 2 هزار دستگاه تاکسی‌در اطراف حرم مطهر رضوی، فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری اشاره کرد و گفت: فراخوانی منتشر شده تا تعداد این تاکسی‌های زائر که در اطراف حرم مطهر رضوی سرویس‌دهی می‌کنند، افزایش یابد.

وی با اشاره به تهیه پنج هزار برچسب ویژه برای تاکسی‌های سطح شهر خاطر نشان کرد: علاوه بر نوسازی تاکسی‌ها و تجهیزشان به دستگاه POS، نظارت تصویری نیز بر نحوه فعالیت تاکسی‌ها با قوت انجام می‌شود و همین امر سبب کاهش چشمگیر تخلفات تاکسیرانان شده است.

علوی مقدم از تجهیز 500 دستگاه تاکسی به سیستم پوز خبر داد و بیان داشت: تجهیز 3 هزار دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند نیز در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز