رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد:

واژگونی ۲خودرو در محور سبزوار- شاهرود

۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۴۲:۲۱
کد خبر: ۳۸۶۰۸۷
واژگونی ۲خودرو در محور سبزوار- شاهرود
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از واژگونی 2 خودرو در محور سبزوار- شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، رضا شهرآبادی از واژگونی 2 خودرو در محور سبزوار- شاهرود خبر داد.

وی با بیان اینکه نخستین حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر 60 محور سبزوار- شاهرود به وقوع پیوست، اظهار داشت: پس از گزارش این حادثه به جمعیت هلال احمر استان، نیروهای جمعیت شهرستان سبزوار بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و امداد رسانی‌های لازم را با همکاری پلیس راه و اورژانس 115 انجام دادند.

شهرآبادی تعداد مصدومان این سانحه را 4 نفر اعلام کرد و گفت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سانحه فوق توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صورت پذیرفت که 3 نفر از مصدومان حادثه مذکور به‌صورت سرپایی مداوا شدند و 1 نفر دیگر نیز برای مداوای بیشتر به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار، دومین حادثه امروز مربوط به واژگونی خودرو پژو 206 در 95 کیلومتری  محور سبزوار- شاهرود دانست و گفت: این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت که 2 نفر از این مصدومان توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

وی تأکید کرد: این حوادث به ترتیب در ساعت‌های 8:20 و 11:40 امروز به وقوع پیوست که نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلافاصله پس از اطلاع در محل حوادث حاضر شدند و امدادرسانی‌های لازم را به حادثه‌دیدگان داشتند.

 

نظر شما