پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‎مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۳:۱۰
کد خبر: ۳۸۷۰۶۸
پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‎مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد، در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز خرم‌آباد، آیت‎الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را با صدور پیامی تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بهار انقلاب اسلامی که با خون بهترین فرزندان رشید ایران رشد کرده بود سرانجام در 22 بهمن 1357 به ثمر نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه اولین همه‎پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.
ملت بزرگ ایران اگر چه در دوران مبارزات علیه رژیم ستم‎شاهی با رهبری هوشمندانه و الهی معمار کبیر انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پایه‎های حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را فرو ریختند اما برای تثبیت ثمره مبارزات حق‎طلبانه و آزادی خواهانه خود در دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در همه پرسی عمومی با آرای 98.2 درصدی خود به جمهوری اسلامی «آری» گفتند.
تشکیل جمهوری اسلامی تنها به ثمر نشستن نهال انقلاب با آبیاری خون شهیدان نبود بلکه انقلاب اسلامی ایران رویش و جوشش ملت با بصیرتی بود که توانست تمام تاریکی‎ها و ظلمت‎ها را به نور روشنایی تبدیل نماید و آرزوی تمام انبیاء و اولیاء الهی را تحقق بخشد و منشا بیداری اسلامی در جهان اسلام گردد.
اینجانب در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرا رسیدن 12 فروردین بهار استقلال و آزادی ایرانیان و روز امامت امت را گرامی داشته و امیدوارم با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و به برکت همراهی مردم غیور و شهید پرور کشورمان و تلاش‎های سایر قوا و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر افتخارتر از گذشته مسیر بالندگی و پیشرفت خود را طی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز