استاندار قم مطرح کرد

همه‌پرسی ۱۲ فروردین زمینه‌ساز تشکیل حکومت مبتنی بر آرای واقعی مردم

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۶:۴۵
کد خبر: ۳۸۷۰۷۱
همه‌پرسی ۱۲ فروردین زمینه‌ساز تشکیل حکومت مبتنی بر آرای واقعی مردم
استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین را گرامی داشت و گفت: در پرتو برگزاری کم نظیرترین همه‌پرسی تاریخ کشور و انتخاب قاطع و تاریخ ساز ملت، زمینه برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومت متکی بر ولایت فقیه و مبتنی بر آرای واقعی مردم فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام استاندار قم آمده است: در دفتر زرین و پرافتخار خاطرات انقلاب اسلامی، «یوم الله 12 فروردین» همچون نگینی درخشان می‌درخشد. روزی که سرنوشت آینده نظام اسلامی «این میراث ارزشمند امام راحل و خون‌های پاک و مطهر هزاران شهید» با دستان توانا و به هم گره خورده ملت بزرگ و سرافراز ایران رقم خورد و در پرتو برگزاری کم نظیرترین همه پرسی تاریخ کشور و انتخاب قاطع و تاریخ ساز ملت، زمینه برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومت متکی بر ولایت فقیه و مبتنی بر آرای واقعی مردم فراهم شد. این حضور سبز و حماسی که در نخستین بهار آزادی و جشن رهایی از یوغ سال‌ها استبداد و دیکتاتوری طاغوت شکل گرفت، خون تازه‌ای را در نهال تازه رسته انقلاب اسلامی جاری ساخت و پشتوانه و صلابت مردمی نظام را به رخ جهانیان کشاند.

در ادامه این پیام آمده است: فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین، این عید بزرگ ملت ایران را تبریک عرض کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به رشادت‌ها و جانفشانی شهدای عزیز در راه پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارم این نظام الهی با استعانت از پروردگار متعال، پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش و کوشش صادقانه و گذر پر افتخار از موانع و مشکلات، سربلند و بالنده‌تر از همیشه، راه پرفروغ خود را ادامه داده و به عنوان الگویی کارآمد و شایسته برای همه ملت‌های حق طلب و آزادی خواه جهان معرفی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز