در راستای بهبود وضعیت ساماندهی آب‌های جاری در شهر قدس: :

اجرای کانال با استفاده از مصالح نوین و باصرفه مانند لوله‌های فایبرگلاس در سال جاری عملیاتی خواهد شد

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۸۷۳۱۴
اجرای کانال با استفاده از مصالح نوین و باصرفه مانند لوله‌های فایبرگلاس در سال جاری عملیاتی خواهد شد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: کانال شهید افراسیابی در حد فاصل خیابان نفت تا میدان علی (ع) با اعتبار بالغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان ساماندهی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا،خدابخش محمدزاده‌پودینه اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری مبنی بر بهبود وضعیت ساماندهی آب‌های جاری و تأمین شرایط بهداشتی برای رفاه حال شهروندان با توجه به وجود چند کانال که نقش هدایت آب‌های سطحی و حتی آب‌های بالادستی شهرستان را دارد، ساماندهی این کانال‌ها در دستور کار شورای اسلامی شهر دوره چهارم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع یکی از مهم‌ترین کانال‌هایی که باید هر چه سریع‌تر تکمیل و سرپوشیده می‌شد کانال شهید افراسیابی در حد فاصل خیابان نفت تا میدان علی (ع) بود که این کار با اعتبار بالغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: در فاز اول این پروژه حدود 300 متر اجرای کانال و 350 متر اجرای نهر به منظور رفع مشکل زیست محیطی و رفع خطر ساختمان‌های مجاور رودخانه صورت گرفت و حدود 500 متر پیاده‌روسازی و فضای سبز حاشیه‌ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم پس از اخذ موافقت بنیاد مستضعفان، مالک باغ مجاور رودخانه ادامه اجرای کانال با استفاده از مصالح نوین و باصرفه مانند لوله‌های فایبرگلاس در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: این اقدام با همکاری معاونت فنی و شهرسازی، سازمان فضای سبز و اداره زیباسازی شهرداری قدس انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز