طی نامه ای به استاندار خراسان رضوی عنوان شد؛

تشکر رئیس فدراسیون کبدی از زحمات مسئولان ورزشی استان در اشاعه این رشته ورزشی

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۵:۲۱
کد خبر: ۳۸۷۳۴۵
تشکر رئیس فدراسیون کبدی از زحمات مسئولان ورزشی استان در اشاعه این رشته ورزشی
محمدرضا مقصود لو طی نامه ای به علیرضا رشیدیان موقعیت های چشمگیر تیم های کبدی بانوان و آقایان استان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن این نامه بدین شرح است:

احتراما بدون تردید پیروزی های چشمگیر تیم های کبدی بانوان و آقایان استان در مسابقات متعدد کشوری و مهمتر از این بروز فضیلت های انسانی و خصلت های پهلوان منشانه توسط آن خطه در کنار ارایه مهارت های ورزشی خود بین زحمات و توجهات بی شائبه و تلاش عاشقانه و صادقانه حضرت عالی و مسئولین ورزشی استان می باشد.

یقینا موفقیت های مکتب مدیون همه افرادیست که در این راه فعالانه گام گرفته اند . اینک که در آستانه حلول 95 می باشیم وظیفه خود می دانیم بدینوسیله خالصانه ترین و صمیمانه ترین تشکرات باطنی خود ار بابت حصول نتایج توفیق آمیز در سالجاری نسبت به شما و یکایک زحمتکشان صدیق استان ابراز نماییم امید است در سال آینده نیز همه با هم با خلوص نیست در سایه اخوت و با اتکال به خداوند تبارک و تعالی بتوانیم پیگیر و پرکار و پر بار تر از سالی که گذشت در خدمتگزاری به نسل جوان و مردم مومن و انقلابی و سر بلندی جمهوری اسلامی ایران و عمدتا خستگی ناپذیر در ایفای رسالت معنوی خویش موفق و سرافراز باشیم .

از خداوند توانا مسئلت دارم تا سال آینده سال توام با سلامتی و موفقیت برای جنابعالی و خانواده محترمتان و تمام دست اندر کاران ورزشی استان باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز