موسسه بنیاد کودک در لارستان راه اندازی می شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۸:۲۰
کد خبر: ۳۸۷۴۱۸
موسسه بنیاد کودک در لارستان راه اندازی می شود
مسئول انجمن پزشکان ایرانی ساکن در آمریکا گفت: در آینده ای نزدیک موسسه بنیاد کودک در لارستان راه اندازی می شود.
دکتر خلیل شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا در لارستان اظهار داشت: موسسه بنیاد کودک در ایران با نام موسسه خیریه رفاه کودک در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1378 به ثبت رسید که تاکنون دردو شهرستان شیراز و داراب استان فارس این موسسه راه اندازی شده است .
وی افزود: بنیاد کودک ایران با دریافت مجوز فعالیت ملی از وزارت کشور به شماره 25540 موفق شده در طی بیست سال گذشته در شهرهای اصفهان، ارومیه، اردبیل، آمل، ایلام، بم، بروجرد، بوشهر، تبریز، تهران، جیرفت، داراب، رشت، زابل، زاهدان،  شیراز، شهرکرد، کرج، کرمانشاه، کاشان، مشهد، یاسوج و مراغه  دفتر نمایندگی فعال تاسیس کند و دامنه یاری‌رسانی خود را به استان‌های مختلف کشور گسترش دهد که علاوه بر این، دفاتر بنیاد درشهرهای قزوین، اهواز، ابهر، یزد، زاهدان، گرگان و کرمان نیز فعالیت مددکاری داشته و دانش‌آموزان نیازمند این استان‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: بنیاد کودک با رویکرد حفظ ارتباط ایرانیان مقیم خارج از کشور با هموطنانشان در ایران، در عرصه بین‌المللی نیز حضور پررنگ و قابل توجهی داشته‌ است.
مسئول انجمن پزشکان ایرانی ساکن در آمریکا ادامه داد: دفاتر بین‌المللی بنیاد کودک در 4 قاره دنیا و در کشورهای آمریکا، سوئیس، آلمان، انگلستان و کانادا فعال می‌باشد که طی بیست سال گذشته بیش از 10 هزار دانش‌آموز کم‌بضاعت خانواده‌هایشان را تحت حمایت خود قرار داده است.
دکتر خلیل شریف زاده تصریح کرد: هم اکنون بیش از شش هزار و 800 خانواده همچنان با همیاری هموطنان نیکوکار توسط شبکه حمایتی گسترده بنیاد کودک حمایت می‌شوند که بیش از 700 نفر از آنان در حال حاضر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی معتبر مشغول به تحصیل‌ هستند.
وی بیان کرد: با پیگیری و مذاکراتی که با مسئول موسسه بنیاد کودک در آمریکا صورت گرفت خوشبختانه مجوز راه اندازی این موسسه خیر خواهانه در لارستان به تصویب رسید و در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی این موسسه خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز