همزمان با ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه؛

۱.۵ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف و توقیف شد

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹:۱۷
کد خبر: ۳۸۷۴۲۷
۱.۵ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف و توقیف شد
بازرسان مرکز بهداشت استان قم موفق شدند در طی دو روز 12 و 13 فروردین یک و نیم تن مواد غذایی غیرقابل مصرف را کشف و توقیف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بازرسان مرکز بهداشت استان قم در ادامه طرح بسیج سلامت نوروزی، در روزهای 12 و 13 فروردین ماه با حضور در مراکز مختلف اغذیه فروشی موفق شدند 1.5 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف را کشف و توقیف و 321 کیلوگرم از مواد غذایی فاسد نیز در محل معدوم کنند.

همچنین در این دو روز 385 مورد نظارت بهداشتی ثبت که 111 مورد آن اختصاص به بازدید از اماکن بین راهی و عمومی  و 11 مورد نیز پیگیری شکایات مردمی بوده است.

از دیگر اقدامات مرکز بهداشت استان قم، نمونه برداری از 19 مورد آب و مواد غذایی، 60 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و 42 مورد یدسنجی نمک خوراکی بود که انجام شد.

در این دو روز همچنین تعداد 1096 مراجعه به مراکز، ویزیت پزشک و ارائه خدمات در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، سه مورد اعزام از روستا به شهر جهت ادامه درمان صورت پذیرفت.

از فعالیت های گروه مبارزه با بیماری ها نیز می توان به 15 مورد نظارت و بازدید از مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان ها، 118 مورد واکسیناسیون و 27 مورد پیگیری بیماری توسط کارشناسان اشاره کرد که انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز