مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری قزوین خبر داد؛

ارتقای ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۵:۱۴
کد خبر: ۳۸۷۷۱۹
ارتقای ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی
علی محمدحسینی، اقدامات این سازمان را برای استقبال از بهار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مسافر در ایام نوروز 95 تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری قزوین در یک نشست خبری با اشاره به اقدامات این سازمان افزود: با شروع فصل بهار، پایانه های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز به مسافران بود که توانست در این ایام شرایط مناسب و ایمنی را برای مسافران فراهم کنند.

وی افزود: همه تلاش کسانی که در پایانه ها انجام وظیفه می کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند و شهروندان مسافر بدون دغدغه خاطر به سفرهای خود بپردازند.

این مسوول افزود: انجام تبلیغات محیطی، عملیات بازسازی، نوسازی و گسترش فضای سبز همراه با پاکیزگی مناسب تر محیط پایانه از جمله اقداماتی بود که در پایانه های مسافری برای استقبال از بهار انجام شد و رنگ آمیزی جداول و خط کشی گذرگاه ها و کاشت گل و گیاه فصلی نیز در همین راستا صورت گرفت.

محمدحسینی بیان کرد: خانه تکانی و نظافت ویژه پایانه ها در سکوهای سوار و پیاده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکینگ، غرفه ها، سالن انتظار و سرویس بهداشتی همچنین نصب بنر، پوستر و تابلوهای جدید راهنما در محوطه از دیگر فعالیت های استقبال از بهار 95 بود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی در پایانه مسافربری آزادگان، نماینده ای برای راهنمایی مسافران مستقر شد.

وی به برگزاری جشن عمو نوروز در 27 و 28 اسفند در پایانه مسافربری آزادگان اشاره و بیان کرد: از مسافران نوروزی با پخش شکلات استقبال شد و همچنین در پایانه های مسافربری سفره هفت سین چیده شده بود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک،سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه ها ارائه می کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، توانستند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن 33551225 و شماره پیامک 30006044551225 با مسئولان پایانه ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

وی گفت: در ایام نوروز در پایانه های مسافری سازوکارهای لازم برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران فراهم شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز