نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

با وجود تقوا در جامعه بسیاری از مشکلات برطرف می شود/ اقتصاد مقاومتی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی می شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۷:۵۲
کد خبر: ۳۸۷۷۳۸
با وجود تقوا در جامعه بسیاری از مشکلات برطرف می شود/ اقتصاد مقاومتی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی می شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود، گفت: وقتی اقتصاد مقاومتی شود، سربلند خواهیم بود و مستکبران نمی توانند اقدامی در مسیر ضربه به انقلاب اسلامی ایران انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیت الله سید یحیی جعفری روز یکشنبه در شورای اداری استان کرمان به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما اقتصاد مقاومتی را قبول داریم و می دانیم که تا اقتصاد مقاومتی نشود در برابر امریکا و سایر کشورهای استکباری مشکل پیدا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک شبه حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید بر اساس برنامه ریزی مناسب اجرایی شود زیرا اقتصاد مقاومتی زمان بر است و باید در سال های آینده همواره مد نظر باشد.

امام جمعه کرمان ضمن بیان این مطلب که تاکنون نیز اقدامات خوبی از سوی مسئولان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است، ادامه داد: با اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج، امروز این شهر به مکانی دیدنی مبدل شده است.

 وی در ادامه از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فردی ممتاز در سطح دنیا یاد کرد و گفت: بسیاری از کشورها آرزو دارند که افسران و نیروهایی چون سردار سلیمانی را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر رعایت تقوا تاکید کرد و گفت: با وجود تقوا در جامعه بسیاری از مشکلات برطرف می شود و یکی از تاثیرات این امر در کاهش تصادفات و حوادث جاده ای خواهد بود.

وی اظهارداشت : وقتی به قانون شکنی عادت کنیم، سلسله ضایعاتی در جامعه ایجاد می شود که گاهی جبران ناپذیر هستند.

وی بر توجه به آثار تاریخی و فرهنگی تاکید و بیان کرد: بسیار خوب است که مردم وقتی از اماکن تاریخی و فرهنگی ما بازدید می کنند به نظم و مسلمان بودن ما پی ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بازسازی و افتتاح باغ فتح آباد در استان کرمان با همت استاندار و همراهی اوقاف اقدامی شایسته تقدیر است.

 

نظر شما