رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد :

راه اندازی ۱۲ تخت ویژه نوزادان "NICU" در بیمارستان کودکان بندرعباس

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۷:۱۵
کد خبر: ۳۸۷۹۳۶
راه اندازی ۱۲ تخت ویژه نوزادان NICU در بیمارستان کودکان بندرعباس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه‌اندازی 12 تخت ویژه نوزادان NICU در طبقه دوم ساختمان شماره 3 بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شکاری رئیس دانشگاه علوم  پزشکی هرمزگان در نشستی که با حضور رئیس بیمارستان کودکان ، اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه ، مدیر منابع انسانی ، مدیر مالی و مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و جمعی از مدیران بیمارستان کودکان برگزار شد از راه اندازی 12 تخت ویژه NICU در طبقه دوم ساختمان شماره 3 بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد .

شکاری افزود : بخش NICU  بیمارستان کودکان بندرعباس واقع در طبقه دوم ساختمان شماره 3 بیمارستان با زیر بنای 460 متر مربع در نیمه نخست اردیبهشت سال جاری آغاز بکار خواهد کرد .

وی تصریح کرد : هزینه خرید تجهیزات این بخش با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین و تجهیز شده است .

شایان ذکر است در جلسه ظهر امروز صغری محمودی مدیر داخلی بیمارستان کودکان بندرعباس با ارائه گزارش از روند خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان پیشنهاداتی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی بیمارستان در برخی از بخش ها ارائه کرد .

شکاری در ادامه از دفتر فنی و واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه خواست نسبت به موارد مطروحه از طرف بیمارستان اقدامات لازم را در اسرع وقت و در کمترین زمان انجام دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز