یک دستگاه پژو آر دی ۲۰ راس دام را زیر گرفت

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۸۸۰۸۳
یک دستگاه پژو آر دی ۲۰ راس دام را زیر گرفت
فرمانده انتظامی " ارزوئیه " از برخورد یک دستگاه پژو آر دی با 20 راس دام و تلف شدن همه احشام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "اکبر نجفی" با اعلام این خبر گفت: شب گذشته در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس مبنی بر برخورد خودرو با چند راس گوسفند و تلف شدن آنها در محور "ارزوئیه – بافت" در روستای "گیجوئیه" بلافاصله ماموران آن حوزه به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: در بررسی وقوع حادثه مشخص شد که راننده یک دستگاه پژو آر دی به دلیل بی توجهی به جلو و سرعت بالا با 20 راس گوسفند برخورد کرده است. 
نجفی افزود: این حادثه باعث وارد آمدن خسارت به خودرو، اتلاف گله احشام و همچنین مصدومیت راننده شد و فرد مذکور با حضور ماموران امداد جاده ای 115 به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت. 
وی  گفت : این تنها مورد برخورد خودرو با احشام در این حوزه نیست و ما بارها شاهد این نوع تصادفات بوده ایم که افراد زیادی را مجروح و احشام بسیاری را تلف کرده است. 
فرمانده انتظامی ارزوئیه در پایان از مسئولان خواست تا با نصب گاردریل هایی از عبور احشام در این محور ها جلوگیری کنند و خطاب به شهروندان گفت: از رانندگان می خواهیم با توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند تا از بروز حوادث این چنینی جلوگیری شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز