رئیس دانشگاه آزادخرم آباد

حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات و نتایج به دست آمده لبیک مردم به برجام دولت و تدبیر و امید و پاسخ مثبت مردم به آن بود

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰:۰۶
کد خبر: ۳۸۸۲۰۸
حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات و نتایج به دست آمده لبیک مردم به برجام دولت و تدبیر و امید و پاسخ مثبت مردم به آن بود
در دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزادخرم آباد با اساتید و کارکنان: حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات و نتایج به دست آمده لبیک مردم به برجام دولت و تدبیر و امید و پاسخ مثبت مردم به آن بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در نخستین روز کاری دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۵ دکتر ملکی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

دکتر ملکی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید گفت: یکی از توفیقات بزرگ ملت سرفراز ایران داشتن آداب و رسومی است که بزرگ‌ترین میراث فرهنگی بشر است، و از مهم‌ترین این آداب و رسوم مراسم جشن نوروز است که یکی از افتخارات فرهنگی ماست که در حال جهانی شدن است و در خیلی از کشور‌ها مورد توجه قرار گرفته و به نظر می‌رسد این رسم کهن به زودی جهانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آیین مورد تأیید دین می‌بن اسلام نیز قرار گرفته گفت: امیدواریم همانطور که در بهار طبیعت زنده

می‌شود خداوند متعال دل‌های ما را با یاد و ذکر خود زنده بدارد.

دبیر هیأت امنای استان لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گذشته ضمن سپاسگزاری از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران، این حضور و نتایج به دست آمده را لبیک مردم به برجام دولت و تدبیر و امید دانست و گفت: این حضور پاسخ مثبت مردم به برجام بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با تشکر از دولت دکتر روحانی و رئیس دستگاه دیپلماسی کشور دکتر ظریف در به ثمر رساندن مذاکرات با دولت‌های بزرگ جهان افزود: کاری که این دولت به انجام رساند کاری بسیار بزرگ بود که در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد چرا که آن‌ها توانستند با درایت و هوشمندی در یک شرایط بسیار حساس مشکلاتی را که سال‌ها روی هم جمع شده بود را حل کنند.

دکتر ملکی در ادامه با بیان اقدامات انجام گرفته در سال گذشته در واحد خرم آباد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما این است که اقدامات صورت گرفته به نحو احسن به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه کار ارزش انسان است و ایفای نقش در چرخه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از مهم‌ترین اهداف زندگی انسان است گفت: همه ما باید تلاش کنیم که وظیفه‌ای که بر عهده داریم را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.

ملکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید فرهنگ صحیح نقد در جامعه جا بیفتد زیرا اگر نقد به دور از تخریب و به معنای درست صورت گیرد می‌تواند به پیشرفت امور کمک کند وی قانون مداری و عدالت محوری را از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت دانشگاه دانست.

رئیس واحد خرم آباد در ادامه افزود متاسفانه سال ۹۲ سال بسیار بدی برای واحد خرم آباد بود به گونه‌ای که واحد خرم آباد از جمله واحد‌های زیان ده محسوب می‌شد ولی امروز خوشبختانه و با تلا ش‌های صورت گرفته این واحد با وجود کاهش تعداد دانشجویان توانسته است با صرفه جویی و مدیریت درآمد‌ها و هزینه‌ها به شرایط بسیار مطلوبی برسد.

وی گفت: همه تلاش خود را در راستای رونق و تعالی این واحد دانشگاهی قرار داده‌ایم و آنچه تا امروز انجام گرفته است در مقابل برنامه‌هایی که برای آینده این واحد در نظر داریم کسر بسیار کوچکی است تا انشالله بتوانیم این واحد را به شرایط استاندارد و ایده آل برسانیم.

ملکی اجرای دقیق برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۵، جذب هیات علمی جدید، تاسیس رشته‌های جدید پیراپزشکی، اتمام پروژه‌های عمرانی، راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و احداث شهرک فناوری را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی واحد

خرم آباد در سال ۹۵ عنوان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز برگزاری جلسه در آغازین روز کاری را نشان از خوش ذوقی و خوش سلیقگی برگزار کنندگان دانست.

وی افزود سال ۹۵ نیز فراز و فرودهایی داشت که هر یک می‌تواند به عنوان یک تجربه برای ما در سال‌ها ۹۵و سال‌های آتی مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد در ادامه گفت: باید در سال جدید شعار سال را که توسط مقام معظم رهبری به عنوان دستور کار و سیاست کلی کشور با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اعلام شده است را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

قدرتی اقدامات انجام شده در سال ۹۴ در واحد خرم آباد را بسیار خوب و پر ثمر برشمرد و اقدامات انجام شده را پله‌هایی صعودی برای واحد عنوان کرد.

وی برگزاری موفق و بسیار با شکوه چهار جلسه هیأت امنا از جمله جلسه با حضور ریاست عالی دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه، اجرای طرح‌های تجمیع ۱ و ۲، تأسیس رشته پرستاری، راه اندازی بیش از ۷۰ رشته تحصیلات تکمیلی، طرح ماندگار فرهنگی احداث بوستان شهدا با کاشت بیش از ۶۲۵۵ اصله نهال به تعداد شهدای والامقام استان و اجرای فاز دوم این طرح با کاشت ۴۰۰۰ اصله نهال دیگر، ساخت بوستان‌های جدید در سطح واحد، آغازبه کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، تحقق ۵/۱۶% درآمدهای غیر شهریه‌ای، استرداد طلب‌های واحد از سازمان مرکزی، کلنگ زنی شهرک فناوری شفا و... را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال ۹۴ ذکر کرد و گفت در حیطه آموزشی و پژوهشی هم در سال ۹۴ اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز