مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان

اجرای سیستم کنترل دبی چاه با سطح مخزن آب شهرکها و نواحی صنعتی در لرستان

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۲۲۲
اجرای سیستم کنترل دبی چاه با سطح مخزن آب شهرکها و نواحی صنعتی در لرستان
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از تهیه و اجرای سیستم کنترل دبی چاه با سطح مخزن آب شهرکها و نواحی صنعتی در سطح استان خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرزاد محمدی اظهار داشت : یکی از مولفه هاو زیربرنامه های اقتصاد مقاومتی که بدرستی از سوی مقام معظم رهبری جهت اجراء به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است موضوع و مبحث مهم "بهره وری" است لذا در جهت افزایش و ارتقاء بهره وری و استفاده بهینه از منابع و در واقع پیاده سازی و عملیاتی کردن مفاد سیاست های اقتصاد مقاومتی این شرکت در نظر دارد برای کلیه چاه های موجود در عرصه های شهرکهای صنعتی سیستم تله متری را ایجاد نماید .

وی در ادامه افزود : در واقع با اجرای این پروژه بر روی چاه های موجود در شهرکهای صنعتی می توان از هدر رفتن آب جلوگیری نمود و در واقع با توجه به بعد مسافت و فاصله نسبتا طولانی بین موقعیت چاه ها و مخازن نگهداری آب ، این سیستم به گونه ای عمل می کند که به محض پر شدن مخزن آب به صورت اتوماتیک به پمپ چاه اخطار و آلارم داده و پمپ خاموش می شود که بدین طریق می توان به خوبی از این منبع حیاتی که مدیریت آن در این سالها حائز اهمیت است بدرستی حفاظت و صیانت کرد .  

محمدی گفت : مبلغ این قرارداد 700 میلیون ریال و مدت پیمان آن سه ماه می باشد و با اجرای این قرارداد چاه های موجود در هشت شهرک تحت پایش این سیستم قرار می گیرند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز