نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دفاع از اسلام هیچ مرز و بومی نمی‌شناسد

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۹:۲۷
کد خبر: ۳۸۸۶۱۶
دفاع از اسلام  هیچ مرز و بومی نمی‌شناسد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه لقاء الهی آرزوی شهدا است، گفت: دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت السلام محمد علی نکونام 17 فروردین‌ماه در مراسم ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم به استان، اظهار کرد: شهید مدافع حرم علی طاهری قبل از اعزام خود، آرام و قرار نداشت و بعد از مدتی به آرزوی دیرین خود که فدا کردن جان در راه دفاع از اهل بیت(ع) بود دست یافت.

وی افزود: در گفت و ‌گو با فرزندش جویای رفتار و حالات روحی روانی شهید بزرگوار قبل از شهادت شدم که گفتند: نشاط و شادی فوق العاد‌ه‌ای در چهره ایشان موج میزد و قبل از شهادت ارتباط ویژه ای با خانواده داشت.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نا آرام بودن ویژگی عاشقان شهادت است، افزود: شهدا در تلاش هستند که به گونه‌ای زندگی کنند که خداوند باری تعالی می‌پسندد.

نماینده ولی فقیه در استان رسیدن به لقاء الهی را آرزوی شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا همیشه با این می‌اندیشند که چگونه می‌توان به لقاء الله دست یافت.

وی با بیان اینکه این شهید مدافع حرم از سپاه‌ پاسداران بازنشسته شده بود، گفت: هیچ کس انتظاری از شهید بزرگوار نداشت تا در دوران بازنشستگی حرکتی انجام دهد، اما با این حال جان خود را در دست گرفت و برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) به صورت داوطلبانه اعزام شد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه فداکاری و از جان گذشتگی کار مردان خداست، خاطر نشان کرد: قطعا شهید علی طاهری یکی از این مردان خداست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز