اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

اقدام و عمل مهمترین گام برای رسیدن به اقتصادی پویا

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۰:۵۷
کد خبر: ۳۸۸۶۶۱
اقدام و عمل مهمترین گام برای رسیدن به اقتصادی پویا
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، باید دست در دست هم گذاشته و به صورت عملی، اقدام‌های لازم را انجام دهیم، گفت: اقدام و عمل مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام برای رسیدن به اقتصادی پویا در جامعه است.

 به گزارش خبرگزاری برنا حجت‌الاسلام محمدابرهیم مولازاده، با اشاره به مزین شدن سال جدید با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سال ۱۳۹۵ که با تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، نیاز است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

او افزود: برای رسیدن به اقتصادی پویا که در برابر تحریم‌ها مقاوم و تحمل سختی‌ها را داشته باشد، نیاز است مسئولان دو مقوله اقدام و عمل را مدنظر قرار داده و برای تحقق آن تولیدات داخلی را واکسینه کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره عنوان کرد: مسئولان نباید تنها به شعار و نوشتن دستورالعمل‌ها اکتفا کنند بلکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام اقدام همراه با عمل درست و به موقع است.

ایشان  با اشاره به اینکه نامگذاری امسال پیامی برای همه افرادی است که دلسوز نظام بوده و به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند، اعلام کرد: سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، نقشه راه روشن و آینده‌ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری امسال پیامی برای همه افرادی است که دلسوز نظام بوده و به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند، ذکر کرد: مسئولان باید در حوزه اقتصاد مقاومتی، به صورت عملی وارد شوند و اقدام صحیح و مناسب داشته باشند و نباید تنها به عملکردهای ستادی اکتفا کنند.

او در پایان یادآور شد: برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، باید دست در دست هم گذاشته و به صورت عملی، اقدام‌های لازم را انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز