تیم ملی بانوان جودو کشورمان با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار کردند؛

برگزاری اردوی مشترک تیم ملی با تیم استان به افزایش آمادگی ورزشکاران منجر می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۸:۰۴
کد خبر: ۳۸۸۸۵۳
برگزاری اردوی مشترک تیم ملی با تیم استان به افزایش آمادگی ورزشکاران منجر می‌شود
تیم ملی بانوان جودو کشورمان با کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی جودو بانوان کشورمان در مشهد که به میزبانی هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی در حال برگزاری است، اعضای تیم ملی به همراه کادر فنی به دیدار کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی آمدند.

در ابتدای این جلسه حسین محمودی رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی ضمن تشکر از حمایت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در کسب و برگزاری میزبانی‌ها مختلف، اظهار کرد: اردوی تیم ملی جودو بانوان به پیشنهاد فدراسیون جودو و کوراش کشورمان و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان جهت زیارت بارگاه ثامن الحجج (ع) و کسب آمادگی بیشتر تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

وی افزود: جودو آقایان در سال 94 یکی از بهترین‌ سال‌های خود را پشت سر گذاشت و همواره به عنوان بازوی فدراسیون به حساب می‌آید اما متاسفانه در بخش بانوان ما نتوانستیم افتخارات آقایان را تکرار کنیم لذا باید در این حوزه بیش از پیش کار کنیم که برگزاری این اردو به ارتقای دانش فنی و افزایش تجربه بانوان جودو کار استان کمک می‌کند.

محمودی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم بیش از پیش در بخش بانوان به کمک فدراسیون و اداره کل برنامه ریزی کنیم و بتوانیم در این بخش افتخارات متعددی را در سطح کشور کسب کنیم، امیدوارم تیم ملی جودو بانوان هم با استفاده از فضای معنوی شهر مشهد و تمریناتی که پشت سر گذاشته نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی بگیرد.

محبوبه خورشیدی با اشاره به میزبانی خوب خراسان رضوی عنوان کرد: برگزاری اردوی آمادگی در مشهد مقدس به افزایش آمادگی اعضای تیم ملی و نفرات اصلی بسیار کمک کرد و حضور در مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) از لحاظ روحی و روانی بسیار به ما کمک می‌کند.

وی افزود: طبق نظر کادر فنی و مسئولین فدراسیون با توجه به شرایط و امکاناتی که در مشهد مقدس وجود دارد تصمیم گرفتیم که اردوی آمادگی خود را در مشهد برگزار کنیم و هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی با همکاری و تعاملی که با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دارد توانست به بهترین شکل امکانات و فضای مورد نیاز را به وجد آورد.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشورمان خاطرنشان کرد: جودو در بخش بانوان ظرفیت خوبی در خراسان رضوی دارد و همانطور که در آقایان این استان قهرمانپرور است می‌تواند در بخش بانوان هم افتخارات بسیاری را کسب کند که برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی برای بانوان در زمینه تمرین منظم و حضور در مسابقات مختلف انجام شود.

کوروش صبوریان در ادامه این جلسه اظهار کرد: حضور در شهر مشهد مقدس فضای مناسبی را برای ورزشکاران فراهم می‌کند و می‌تواند در بخش روحی و روانی به ورزشکاران کمک کند، بارها دیده شده که ورزشکاران پس از زیارت امام رضا (ع) به مسابقات اعزام شده‌اند توانسته‌اند نتایج درخشانی کسب کنند که این موضوع را به خوبی مجاورین امام مهربانی‌ها درک می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی جودو بانوان کشورمان شرایط خوبی را در مشهد پشت سر گذاشته باشند و به آمادگی مد نظر رسیده باشند امیدوارم که در استان خراسان رضوی هم بتوانیم در بخش بانوان بیشتر فعال شویم و در آینده خراسان رضوی هم در تیم ملی نماینده داشته باشدم.

صبوریان گفت: حضور تیم ملی در مشهد و برگزاری اردوی مشترک با تیم استان به ارتقا دانش فنی و افزایش آمادگی ورزشکاران استان منجر می‌شود که در این زمینه امیدوارم هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی افتخارات خود را در بخش آقایان در بخش بانوان هم تکرار کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز