معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اموزش و پرورش استان کرمان:

۱۶.۸ درصد دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۱:۲۱
کد خبر: ۳۸۸۸۸۱
۱۶.۸ درصد دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان کرمان گفت: 16.8 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی در مراسم معارفه رئیس اداره  مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت 580 مدرسه غیر دولتی در استان، افزود: استان کرمان در زمینه  توسعه مدارس غیر دولتی بعد از شهر تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

وی از فعالیت بیش از یک‌هزار و 400 مرکز پیش دبستایی در استان خبر داد و اظهار کرد: 450 مرکز غیر دولتی کانون زبان و مراکز علمی آزاد وابسته به آموزش و پرورش در استان فعالیت می کنند.

میرزایی با اشاره به پوشش بیش از یک‌هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در 97 مرکز آموزش از راه دور استان، از تدوین و تألیف کتاب قوانین  و مقررات مدارس از را ه دور و هیئت امنایی  توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره مشارکت های مردمی نیز خبر داد.

معاون توسعه مدیرت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش  استان کرمان از نظر پوشش دانش آموز در مدارس هیئت امنایی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است و هم اکنون 14 درصد دانش آموزان استان در 200 مدرسه هیئت امنایی تحصیل می کنند.

حسین میرزایی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت های مردمی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش استان است، گفت: 37 پروژه آموزشی خیر ساز در استان کرمان در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز