مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد:

تقویت زیرساخت های ورزش استان به ویژه شهرستان نکا

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۲:۴۸
کد خبر: ۳۸۹۳۶۱
تقویت زیرساخت های ورزش استان به ویژه شهرستان نکا
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید با همت مسئولین ملی و استانی در راستای تقویت زیرساخت های ورزش استان به ویژه شهرستان نکا تلاش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ حبیب حسین زادگان در جلسه بررسی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان نکا بیان داشت: نکا پتانسیل خوبی در زمینه ورزش دارد و این شهرستان می تواند در برخی از رشته های سرآمد ورزش استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه با حمایت استانداری در جذب بودجه مناسب جهت توسعه زیرساخت های ورزش استان افزود: اختصاص یک درصد بودجه دستگاه های اجرایی به ورزش می تواند نقش موثری در توسعه ورزش استان و شهرستان ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید توجه خاصی به ورزش و جوانان شهرستان نکا شود، تصریح کرد: با همت مسئولین تلاش داریم تا با اختصاص اعتبار در سال 95 شاهد تحولات عظیم در تکمیل پروژه های ملی و  استانی شهرستان باشیم.

حسین زادگان با اشاره به تقویت هیات های ورزشی و افزایش سرانه بیمه ورزشی اذعان داشت: با حمایت استانداری و مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی گام برمی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به توجه و اهمیت مسئولین شهرستان به حوزه جوانان گفت: جلسات مختلفی با حضور مسئولین استانی جهت رفع مشکلات مهم جوانان (اشتغال، مسکن و ازدواج آسان) انجام می شود.

حسین زادگان با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی در جامعه از اهداف مهم اداره کل بوده و می بایست همچون سبد کالا در بین خانواده ها قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز