مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد:

برخورداری ۱۲۰۰ روستا در یک مرحله عملیاتی از طرح هادی

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۳۸۹۳۶۶
برخورداری ۱۲۰۰ روستا در یک مرحله عملیاتی از طرح هادی
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: از مجموع 3200 روستای دارای سکنه، 2400 روستا تماما مشمول تهیه طرح های هادی روستایی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، سیدمجید هاشمی در نخستین جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه 2400 روستا مشمول تهیه طرح هادی شدند، گفت: در استان مازندران بر اساس اطلاعات و برنامه ریزی های صورت گرفته تا به امروز 1200 روستا در یک مرحله عملیات اجرایی از طرح هادی برخوردار شدند.

وی با تاکید براینکه براساس قانون بودجه هشت درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان و به سبب آن هر شهرستان برای تهیه و اجرای طرح هادی تخصیص داده می شود، افزود: تا به امروز هشت درصد اعتبارات برای بنیاد مسکن اختصاص داده شده که امیدواریم در سال آتی سهم استان مازندران مشخص شود.

هاشمی در ادامه با تاکید براینکه در بحث مقاوم سازی مسکن روستایی همه ساله اعتبارات خوبی از سوی سیستم بانکی برای بنیاد مسکن اختصاص داده می شود، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در سال 94 برای هر خانوار تا سقف 16 میلیون تومان با کارمزد پنج درصد بوده که امیدواریم این طرح در سال 95 افزایش پیدا کند.

وی یکی از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن را تهیه طرح هادی روستایی دانست و گفت: به استناد برنامه پنجم تکلیف و با همکاری های صورت گرفته از سوی دستگاه های ذی ربط و معاونت عمرانی استانداری مازندران موفق شدیم برای کلیه روستاهای بالای 20 خانوار  طرح هادی ایجاد کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن در پایان باتوجه به شعار امسال گفت: ماموریت هایی که براساس قانون برای بنیاد مسکن محقق شده را باهمکاری و مشارکت میان دهیاری و شوراها شناسایی می کنیم تا بتوانیم شعار رهبری را به تحقق برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز