بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد:

زمینه های مرحله دوم انتخابات مجلس در شهرستان بهارستان فراهم است

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۹:۲۴
کد خبر: ۳۸۹۴۲۵
زمینه های مرحله دوم انتخابات مجلس در شهرستان بهارستان فراهم است
فرماندار بهارستان گفت : بسترها و زمینه‌های لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهارستان فراهم شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران ، بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد انتخابات شهرستان که در سالن جلسات شهیدرجایی فرمانداری برگزار شد ، با قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضای ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت : انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه با حضور چشمگیر مردم شهرستان به بهترین شکل برگزار شد .

وی افزود : خوشبختانه در انتخابات هفتم اسفند ماه هیچ مشکل خاصی به وجود نیامد و صحت انتخابات این حوزه انتخابیه ، جزء نخستین حوزه هایی بود که به تایید شورای نگهبان رسید.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان با اشاره به کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم ادامه داد : در مرحله نخست انتخابات که با مشارکت 60 درصدی مردم شهرستان بهارستان برگزار شد ، هیچ یک از نامزدها حائز حدنصاب لازم برای راهیابی به مجلس نشدند .

سلیمان پور گفت : مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه تمام بسترها و زمینه ها برای برگزاری مرحله دوم انتخابات فراهم است ، ابراز امیدواری کرد این مرحله نیز با مشارکت گسترده مردم به بهترین شکل برگزار شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز