کارگروه تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۸۹۸۲۷
کارگروه تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل شد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل کارگروه تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی توسعه مشارکت نظام مند مردم و استفاده از زمینه های فرهنگی و اجتماعی جامعه  در تکریم از مقام معلم، تبیین و اشاعه اهمیت علم، عالم و علم آموزی در جامعه، تبیین تاثیر ارتقاء منزلت و تکریم مقام معلم در جامعه بر تربیت پذیری دانش آموزان، و تبیین ابعاد مختلف شایستگی های علمی، پژوهشی، اخلاقی، اعتقادی، هنری و فرهنگی معلم و تجلیل از همه ی کارکنان و پیشکسوتان فرهنگی را از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه برشمرد.

وی تصریح کرد: این کارگروه در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و مدارس استان به منظور تفویض اختیار و تاکید بر برنامه ها و فعالیت های مدرسه ای، محلی و منطقه ای و استفاده از نظرات دانش آموزان، والدین در شناسایی معلمان با شایستگی های برتر و دارای مقبولیت در جامعه فرهنگیان و مردم تشکیل می شود.

دعاگویی با بیان اینکه هفته معلم به عنوان نماد بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر نقش الگویی شهید مطهری است، خاطر نشان کرد: از مقام شامخ معلم در طول سال و ایام الله، مناسبت ها،  رویداد های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، تاریخی و جشنواره ها و مسابقات ملی و منطقه ای تجلیل می شود.

وی گفت: معلمان فدارکار، ایثارگر و تاثیر گذار در عرصه های اجتماعی، علمی، ورزشی  و فرهنگی شناسایی، معرفی و در هفته معلم تجلیل می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح دفتر سپاس در مدارس و برگزاری نمایشگاه آثار، تالیفات، ابتکارات، ابداعات، دستاورد ها و توانمندی های معلمان در طول هفته معلم نیز خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز