رییس اتاق خرم‌آباد خبر داد:

جبران خسارت وارد شده ناشی از قطع برق، گاز و خدمات مخابراتی به واحدهای تولیدی

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰:۳۵
کد خبر: ۳۸۹۸۷۶
جبران خسارت وارد شده ناشی از قطع برق، گاز و خدمات مخابراتی به واحدهای تولیدی
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در صورتی که واحدهای تولیدی به دلیل قطع خدماتی از قبیل برق، گاز و خدمات مخابراتی دچار خسارت شوند، شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات موظفند خسارت مربوطه را جبران نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که در جلسه‌ی هیات دولت به تصویب رسیده، قطع خدمات واحدهای تولیدی در شرایط غیرضروری و پیش‌بینی شده در قرارداد مجاز نیست و چنانچه در شرایط عادی خدمات واحدهای تولیدی قطع شود، شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات موظفند براساس قراردادهای منعقد شده به جبران خسارت برابر آیین‌نامه اقدام کنند.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه این آیین‌نامه با هدف پیش‌بینی، برآورد و نحوه جبران خسارت وارد شده ناشی از قطع برق، گاز و خدمات مخابراتی به واحدهای تولیدی به تصویب رسیده، اظهار داشت: بعضا یکی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی با آن مواجه بوده و هستند خسارت ناشی از قطع خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان است که در جلسات مختلف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و همچنین کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان مطرح شده است.

رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان افزود: امیدواریم با اجرایی شدن قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان برطرف شود.  

 

نظر شما