مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد؛

سمن های فعال لرستان را مورد حمایت قرار می دهیم / حمایت ازسازمان های مردم نهاد با طرح های فرااستانی

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۳:۵۱
کد خبر: ۳۸۹۹۱۴
سمن های فعال لرستان را مورد حمایت قرار می دهیم / حمایت ازسازمان های مردم نهاد با طرح های فرااستانی
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در بازدید از سازمان های مردم نهاد از حمایت جدی تر اداره کل ورزش و جوانان از طرح های هدفمند و فرااستانی سازمان های مردم نهاد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، علی یاور عزیزپور به همراه مسئولان حوزه جوان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، از سازمان های مردم نهاد وابسته به این اداره کل بازدید کرد.
در بازدید امروز دو سازمان مردم نهاد خانه معمار و موسسه خیریه باب الحوائج مورد بازدید قرار گرفتند و مسئولان این دوموسسه به بیان قابلیت ها و مشکلات خود پرداختند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خطاب به مسئولان سازمان های مردم نهاد گفت: اگر طرحی از سوی مسئولان سازمان های مردم نهاد پیشنهاد شود که قابلیت آن فرا استانی و در حد مطلوبی باشد ، اداره کل ورزش و جوانان لرستان مشتاقانه آن را مورد حمایت قرار می دهد.
دکتر عزیزپور مسئولان سازمان های مردم نهاد را به ارائه طرح های نوین تر تشویق کرد و گفت: نوآوری در دنیای امروز میتواند در رقابت بسیار موثر باشد و چه بسا علی رغم محدویت ها ، نوآوری سبب رشد و تعالی و استفاده بهینه از ظرفیت ها می تواند ، موفق ظاهر شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آمادگی اداره کل از طرح های هدفمند سازمان های مردم نهاد را نشان از همکاری بهتر این سازمان ها و اداره کل دانست و گفت: در این راستا تلاش می کنیم روابط ما و سمن ها دو سویه تر و در راستای رشد سمن ها و رسالت اداره کل در تحقق اهداف دولت باشد.
موسسه مردم نهاد و خیریه باب الحوائج به مدیریت رسول پاکدل از جمله سازمان های مردم نهادی بود که به صورت سرزده بازدید شد.
در این بازدید رسول پاکدل به بیان برخی از فعالیت های این موسسه پرداخت و گفت: برگزاری گفتمان های دینی، برگزاری اردوهای درون شهری، برگزاری مسابقات و انجام فعالیت های فرهنگی ورزشی برای جوانان مهمترین اقدامات این موسسه است.
وی همکاری خوب این موسسه با ادارات دولتی خصوصا مدارس استان را مهمترین رمز موفقیت خود عنوان کرد و گفت: موسسه خیریه باب الحوائج با دریافت بیش از 70 لوح تقدیر و 2 تندیس از جمله سمن های موفق بوده که در سال 89 نیز به عنوان سمن برتر معرفی شد.
خانه معمار نیز که از سال 89 فعالیت خود را با حوزه جوان اداره کل ورزش و جوانان آغاز کرده بود از جمله سازمان های مردم نهاد موفق استان است که در زمینه طرح های پژوهشی در حوزه عمرانی و شهرسازی در حال فعالیت است .
فلاح کردی مسئول سازمان مردم نهاد خانه معمار نیز از برگزاری همایش بزرگی در اردیبهشت با حضور دکتر بهرامیان دکترای معماری خبرداد و گفت: این سمینار یک روزه و استانی با هدف بررسی اوقات فراغت و برگزاری دوره های آموزشی این سازمان خواهد بود که اواخر اردیبهشت در خرم آبادبرگزار می شود.
دکتر عزیزپور بازدید و دیدار با دیگر مسئولان سازمان های مردم نهاد را از جمله برنامه های مهم خود در سال جاری عنوان کرد و گفت: تعاملات دوسویه تر و جلسات با بار مثبت تر برگزار خواهد شد که خروجی مفید تری داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز