در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سال جاری اعلام شد:

سازمان تاکسیرانی؛ دومین ارگان در زمینه تحقق تعهد اشتغال

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۱:۲۶
کد خبر: ۳۹۰۵۰۳
سازمان تاکسیرانی؛ دومین ارگان در زمینه تحقق تعهد اشتغال
سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سالجاری، به عنوان دومین ارگان در زمینه تحقق تعهد اشتغال در سال 94، معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه این سازمان در موضوع تحقق تعهد اشتغال خود در سالیان اخیر پیشتاز بوده و معمولا بیش از تعهد اشتغال سالیانه، شغل ایجاد نموده، گفت: در سال 94 نیز بر اساس سناریوی تعریف شده، 200 نفر تعهد اشتغال داشته که با تلاش و کوشش همکاران بیش از 300 نفر اشتغال ایجاد کرده که از دلایل اصلی آن می توان به تلاش برای ارتقای سطح شغل رانندگی تاکسی در بین مردم و اجتماع اشاره کرد.
سجاد سلیمانی پیگیری جدی وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگی و تلاش برای قطع نشدن آن، پیگیری نوسازی تاکسی های فرسوده در جهت ارتقای سطح کیفی ناوگان را از جمله اقداماتی دانست که در این راستا توسط سازمان تاکسیرانی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین ایجاد خدمات رفاهی برای رانندگان تاکسی از قبیل کارواش رایگان، درمانگاه با 30 درصد تخفیف، بیمه شخص ثالث با 30 درصد تخفیف، بلیط استخر و سینما بصورت رایگان و ایجاد شرایط امن برای فعالیت تاکسیها در سطح شهر با اجرای طرح جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی را از دیگر اقدامات تاکسیرانی کرمانشاه برای ارتقای سطح شغلی رانندگی تاکسی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه دارای بیش از 9 هزار و 400 دستگاه خودرو تاکسی و آژانس می باشد که بیش از 800 هزار نفر سفر در روز توسط این ناوگان در شهر کرمانشاه انجام می شود، گفت: این تعداد خودرو با احتساب رانندگان کمکی، جمعا حدود 12 هزار نفر را مشغول به کار نموده است که خودروهای با دو نفر راننده(مالک و کمکی) هرکدام 8 ساعت و مجموعا 16 ساعت بر روی یک تاکسی در سطح شهر فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز