فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف ۲۵۳ کیلوگرم موادمخدر در استان فارس

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۳:۲۵
کد خبر: ۳۹۰۶۸۸
کشف ۲۵۳ کیلوگرم موادمخدر در استان فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 253 کیلو و 200 گرم موادمخدر و دستگیری 5 قاچاقچی موادمخدر، در فارس طی سه عملیات جداگانه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران مبارزه با موادمخدر استان قزوین از حمل یک محموله موادمخدر توسط یک دستگاه خودروسنگین از استان هرمزگان به شیراز مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این خودرو در شهرستان های لارستان، جهرم و سروستان، خودرو حامل موادمخدر را مشاهده و این تریلر ماک تانکردار را در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان فسا متوقف و در بازرسی از آن ۹۹ کیلوگرم حشیش کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان افزود: در سپیدان نیز ماموران انتظامی آن شهرستان پس از اطلاع از تردد یک محموله موادمخدر از آن شهرستان، یک دستگاه خودرو شاسی بلند جک s۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در بازرسی از خودرو ۵۹ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کردند.
سردار گودرزی بیان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان فسا پس از شناسایی یک باند قاچاق موادمخدر که اقدام به حمل مواد از استان های جنوبی و توزیع و انتقال در استان های همجوار می کردند، با انجام اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در جاده داراب به سمت فسا مشاهده کردند.
وی گفت: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 97 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو نیز دستگیر شدند.
نظر شما