استقرار ۵۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرم‌دره

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶:۳۱
کد خبر: ۳۹۰۷۰۱
استقرار ۵۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرم‌دره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از استقرار 56 واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرم‌دره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ناصر صیدی شامگاه دیروز در دیدار با فرماندار خرم‌دره که به‌منظور بررسی راهکارهای لازم جهت تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شهرستان و مشکلات موجود برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان خرم‌دره از پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت برخوردار است که امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها، شاهد رونق اقتصادی و صنعتی در استان و شهرستان خرم‌دره باشیم.او با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌دره 56 واحد صنعتی وجود دارد، گفت: در حال حاضر شهرک صنعتی خرم‌دره 30 واحد در دست ساخت است و 26 واحد نیز پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند که از این تعداد هفت واحد تعطیل و 11 واحد با نصف ظرفیت تولیدی، فعالیت دارند که تلاش بر این است در سال 95 با همکاری مسئولان و صاحبان این‌گونه صنایع مشکل آنها حل شود تا به مدار و چرخه تولید برگردانده شوند.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان این نکته که این شرکت در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و واگذاری زمین تسهیلات وی‍‍ژه‌ای را در نظر گرفته است، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان حامی بخش صنعت و تولید، آماده ارائه مساعدت و تشویقات به سرمایه‌گذاران بخش تولید است که طبق قانون تا 40 درصد مبلغ زمین خریداری شده توسط متقاضیان احداث کارخانه و شرکت تولیدی در وقت مقرر بخشیده می‌شوند.

اوعنوان کرد: هر کارخانه‌دار مستقر در شهرک صنعتی خرم‌دره به‌عنوان اولین قدم یک سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری و احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرم‌دره تشویق و دعوت به‌عمل آورد.

صیدی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان بهداری، منبع هوایی، راه آسفالته مناسب و شبکه فاضلاب برای فاز توسعه و همچنین ایجاد فضای سبز و کاشت درخت و نیز پیاده‌روسازی از اقداماتی است که در شهرک صنعتی خرم‌دره صورت خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان خرم‌دره نیز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره از جمله، قرار گرفتن در مسیر اتوبان و جاده ترانزیت، راه‌آهن و برخورداری از همه امکانات لازم از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه‌خانه، جایگاه CNG و جاده‌های اصلی منتهی به کلان شهرها، عنوان کرد: همکاری و مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جلب سرمایه‌گذار و توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و غیر‌فعال شهرستان از ضروریات است.

جمشید شیخی با اشاره به نام‌گذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: همه ساله این نامگذاری‌ها سرشار از نعمات الهی و برکات فراوان برای مردم به همراه دارد و انتخاب این شعار از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اهمیت حوزه اقتصاد مقاومتی در آینده کشور است.

وی از آمادگی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: شهرستان خرم‌دره از نظر صنعتی یکی از شهرستان‌های کم برخوردار استان به‌شمار می‌رود که باید مورد حمایت و توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در این شهرستان کم است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و حمایت مسئولان استانی فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی در این شهرستان توسعه یابد.

وی تاکید کرد: این شهرستان از تمامی سرمایه‌گذارانی که بخواهند در این شهرک و شهرستان سرمایه‌گذاری کنند استقبال و حمایت می‌کند.

فرماندار خرم‌دره پیگیری حل مشکلات شهرک صنعتی خرم‌دره را یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان در سال 95 عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز