استاندار گیلان :

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در آستارا احداث می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۷:۱۰
کد خبر: ۳۹۰۷۷۲
پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در آستارا احداث می شود
استاندار گیلان در بازدید از محل احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی گفت : بهترین پایانه صادراتی گل وگیاه کشور باید در آستارا احداث شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر نجفی پس از برگزاری دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در آستارا ،از محل احداث پایانه صادرات کشاورزی و گل و گیاه، مجتمع بسته‌بندی محصولات کشاورزی و اسکله  و انبارهای جدید در بندر آستارا بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : به رغم اینکه خیلی از تولید کنندگان گیل و گیاه در زمینه صادرات مشتاقند اما به دلیل نبود پایانه صادراتی تخصصی در این زمینه دارای مشکل هستیم.

وی افزود : در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این طرح اعلام آمادگی کرده است که مقررشد پس از بررسی های  کارشناسی اجرای آن آغاز شود .

استاندار گیلان افزود : باید به سرمایه گذار کمک بشود و ما با این کار  می توانیم در بخش صادرات و توسعه صادرات گام ارزش‌تری برداریم آن نگرانی‌هایی که در صادرات  گل و گیاه بوجود آمده حل شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی 10 برنامه پیش بینی شده، گفت: گیلان امروز در زمینه برنج ، توسعه کشت گلخانه ای و پرورش ماهی در قفس گام های ارزنده ای را برداشته است.

 

نظر شما