چهارمحال و بختیاری

دستگاه های اجرایی موظف به ارائه برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۹۰۸۱۲
دستگاه های اجرایی  موظف به ارائه برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شدند
استاندار چهارمحال و بختیاری مدیران دستگاه های اجرایی استان را به ارائه برنامه های عملیاتی برای اجرای اهداف راهبردی اقتصادی مقاومتی متناسب با ماموریت های هر دستگاه موظف کرد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی ، در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر سرعت بخشی به توسعه استان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان هر چه سریعتر برنامه های خود را در حوزه اقتصاد مقاومی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به مشخص کردن محورهای عملیاتی سیاست های اقتصاد مقاومتی و ارائه برنامه های عملی در این رابطه اقدام کنند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بررسی وضعیت کنونی استان در بخش های مختلف و مشخص کردن اهداف توسعه ای در هر بخش تا پایان سال جاری باید در برنامه ریزی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی اضافه کرد: برای دستیابی به اهداف توسعه ای چهارمحال و بختیاری در زمینه های مختلف، باید سند متناسب با برنامه ششم توسعه تدوین شود.

وی ادامه داد: برنامه های اقتصاد مقاومتی در تمامی زمینه های توسعه ای باید دانش بنیان، علمی و عملی باشد و به همین منظور بایستی پنجره واحد اقتصادی با هدف کاهش زمان پاسخ دهی به استعلامات سرمایه گذاری در استان، هر چه سریعتر به صورت رسمی فعال شود.

سلیمانی یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان برای تحول در حوزه های اقتصادی و عمرانی پیشنهادات خود را تا 15 روز دیگر به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه دهند.

وی عنوان کرد: ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری نیز به ریاست فرمانداران سریعتر فعال شود.

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ها به ریاست استانداران و در سطح ملی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری، تشکیل و فعال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز